Saturday, February 7, 2015

krik krik

Hello mello, eeee entahlah semenjak tak sekolah ni kan.. i makin bengap kut .. kahkah abis dah takde mende nak tulis .. tipu ada banyakk benda tapi kau yang malaskan hehehe  .. rasa mcm dari pagi sampai malam itulah rutin dia mengadap phone lappy tab dan tv ..

Sapa ada kerja kosong ? stress la tak kerja ni .. melanguk satu hal .. tak berduit tu satu hal .. kawan kawan semua busy terlampau lampau .. so diapunya darjah scala kebosanan tu dalam 10% lagi nak darah tinggi .. ok merepek ..

Lagi apa ek ? hahha entah lah .. ok la byee

Yang Bosan
Atynaz

No comments:

Post a Comment