Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Friday, November 14, 2014

Do you want to build a snowman version AMKU

Hello mello,kembali bersiaran ke angkasa lepas bersama i dalam Http://atynaz.blogspot.com!!ahahaha merepek dah tu!!heee!!ok fokus fokus...harini i nak cerita pasal lagu *lekas baca tajuk kuat-kuat nanti i upah shinggit* tu..ahahah,Angah Ku suka sangat lagu ni..bongok dia tu..ehh haha!!

So,tadi tadek exam..pastu dia pun stress sebab ntah pape..haha so kami karok..i dahla sore tadek..haremm saja..tapi ok la janji dia senyum *pastu dia nangis balik,ohh sukahatilah*..lepastu si Aion lagi best..balik dari pubclic phone..buat muka teruja kata Abah dah datang ambik..(read : bebudak SPM Air kuning ni pun tapaham..datang and balik sesuka hati je..purr baik tayah datang kan ehh haha)...then tertba Angah Ku and Mek Nan sacksaited nak balik sekali..haha berlari depa turun bawah semata nak tumpang balik.ngoi..sekalinya kena bohong gitu je denan Aion..haha macam kuasa pulak Abah nak ambik dia pagi tadi..Abah kerja la ngek..i dah ngekek...padan muka..sapa suh percaya!!

Tengok i dah larik tajuk..haish..haha sebenarnya nak cerita pasal *lekas baca tajuk kuat-kuat* kan!ok jom..hahaha

Angah Ku -Ak
I-i la :P

AK:Amir.

Do you wanna build a snowman?
I:tanak Malaysia ni panas,nanti snowman i cair..

Come on lets go and play
I:tanak cuaca Malaysia panas,belengas i nanti..

I never see you anymore
I:baguslah..

Come out the door
I:tanak..

It's like you've gone away-
I:Ya benar

We used to be best buddies
And now we're not
I wish you would tell me why!-
I:sebab u jahat,ada orang lain curang haha!!

Do you wanna build a snowman?
It doesn't have to be a snowman.
I:habis jadi apa? asam pedas..!1

I:Go away, Angah Ku

Angah Ku:Okay, bye...

See,bongokkan..hahah!!

Yang Menyanyi
Atynaz




No comments:

Post a Comment