Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Tuesday, September 16, 2014

Cheritera Kem EasyAddmath Shaya #edited

Terpaksa buat Edited entry atas permintaan #mentibanglaut tu haha...

Tarik nafas hembus,pastu sendiri pening hahaha..lama gila tak update..kemain pemalas lipas kau ye..mana adalah..aku busy dude..kesana kemari alasan sangatkan hikhik..nway entri harini berfokuskan pada Kem EasyAddmath 3h2m yang diadakan di SMK Raja Permaisuri Bainun Ipoh bermula 8 pagi hari Sabtu sampai 1 petang hari Isnin..ngeee..hahaha ok jom..

Memula dapat tahu ada kem camni,aku mcm perlu ke pegi dahla Addmath akukan bencik mengira kiraan ni haiyo pastu kena bayar Rm 140 pulak tu..tak payah der...TAPI-tapi atas pujukan Lan si mentibang laut tu..aku pergi la jugak..hoih hahaha..sebelum terlupa Manisha and Yana join jugak...hahahah

Pepagi Sabtu aku dah tunggu dekat dalam kubur bus stop tepi kubur tu.ngee awal ok pukul 8.15 dah tunggu..ngeee tumpang Ayah Lan,penyudahnya pukul 8.45 baru aku dapat naik keta..aci tak...hahah nak lagi best,ada van kilang lalu..aku konpiden je ingt tu Ayah Lan walaupun terfikir jugak ramai sangat ke pergi sampai perlu bawak van pekerja tu..sekalinya kena tipu sebab itu bukan ayah Lan..ayah Lan bawak Sheery (lupa nama keta tu)..bongok pada diri sendiri..hhahaha..

So,lepastu gerak and sarapan kat area Simpang Pulai..hahah,demiu pendaptaran pukul 8.30-10.30 and kelas pukul 11 sekalinya kitorang sampai kelas dah mula which is like awalnya baru 10.45..demiu hahaha..so,penyudahnya aku duduk balik tiang dalam dewan SMRPB tu sebab meja ramai der..pfft..share-2 je meja dengan Izzudin celup..itupun nasib baik dia fedup agaknya pastu belah duduk dekat-2 dengan kroni-2 dia...hahaha so tadekla aku duduk balik tiang.maju sikit ke kiri..wee nampak screen dengan terang dan jelas..so belajarlah kita...

Habis kelas dalam pukul 1 terus masuk bilik....Nama bilik tu "Klinik Ibnu Sina"..fuyyo ada klinik bhai..selalunya aku dengar bilik sakit je nmpk sangat tak pernah keluar dia ni..ngeee hahaha...kat sini siap ada klinik..wuwuwuw...lepastu aku dengan Lan pilih katil tepi sumber elektrik @ plug supaya senang nak charge phone..hahah katil ada 3 kut..so aku sebelah kiri lan sebelah kanan..tetengah kosong..dan aku cakapla kekononya malam kang aku berhasrat nak tidur melintang..sekalinya balik daripada kelas ada Mamat dah isi katil tengah tu..demiuu ngee tanya dari mana..katanya pindah bilik bawah sebab ada katil banyak kosong..ok,i pun redha jelah terpisah dengan Lan..yang kelakarnya masa dia nak baring ketaang bunyinya..toleh toleh terhantuk kepala kat kepala katil beb..haha efeknya bila maghrib dalam surau trus tido menganga sebab letih kut..heee.

TAPI....pfft

Malam tu depa sumer mengadu hilang barang,ngeee si Lan bolehkan hilang deodorant..cibs gila deodorant pun nak curik..haha aku setakat tu tadeklah hilang barang..pheww lapp peluh..cumanya beg baju kena selongkar..haish dahla tak reti nak tutup balik..bunguks kau penyamun..hahah...So malam tu aku taboleh tidur..lepastu try la lena..sekalinya Mamat tu tidur melintang kau..omg..dahla berdengkur..sikit punya khianat..huhh..tak memasal malam pertama tu aku kena tidur atas lantai..cibs lagi sekali..dahla lantai sejuk..nyamuk banyak hujan..pfft..lepas tu pagi tu elok pulak tidur lurus..aaaa kau fikir kau anak raja....
Klik untuk besarkan IMEJ
Itu cerita malam pertama,malam kedua aku dapat suku katil @ sebelah kiri Lan,Lan pulak dapat satu suku setengah katil dan bakinya pergi pada mamat tu..baldihell hahhahaha..eeee..sakit-sakit badan aku kau daripada atas lantai pastu tidur suku katil je..pfft..lepastukan mamat tu bolehkan gelak sensorang..omg iii hahah,gilo pasang earphone pastu tengok kartun..pastu gelak *kuat pulak tu* hoii hoii..aku cakaplah kat Lan..ntah-ntah esok kaki dia atas kepala ko..lalalal..

Lepastu ada Si Saloma (nama dia apa ntah tapi ada bunyi Li li belakang,so aku panggil Saloma terus sebab ingat P.Ramle..motip.ahh) tengah makan burger..pastu si Nexus (aaa ini namanya lagila aku tapaham so aku panggil Nexus sembang pasal blue and makan taik..omg iii member tengah makan pulak tu..aaa..pastu tak habis-2 "tolong pegangkan h/p and dompet ya" aku dah mcm koser aku nak tolong pegang..letak je aku tolong tengokkan..hahaha

Serius talk,aku mcm kurang mesra alam skit..depa banyak komunicate dengan "shah" je..hahaha..lepastu aku kalau nak mengutuk terus wechato or whattap Lan...yela org data internet ramai..hahaha..dapatan kajian depa ada tanya pasal aku..haha..itupun Lan yg kata.bohong dia bohongla aku..ngeee

Depa tanya aku main rugbi ke..whathehell dengan rubgi..aduhai...aku ada rupa orang main rugbi ke tenung cermin pastu baling selipar hahha pastu depa tanya pengawas ke..yg Lan memang la bukan pengawas..aku ni pengawas..kata lan malam kang kita belasah pengawas sebab depa anti pengawas aku baik dude haha

Lagi,depa naik tapak wira bakti @ juvana  kem perkhemahan dekat situ memalam buta..aku dengan Lan beromen bertepuk tampar dalam bilik..tetiba Mat Izzu Selam masuk cari lighter..hoi hoi..dah la muka sangap..hahah pastu dia tidur..and suruh  kejut pukul 1 pagi atas alasan tak semayang isyak lagi wei wei wei..gilo haha..sekalinya bebudak tu dah balik dari menggila cari kerja..masa tu 12 lebih la..so,aku cakpla..kau suruh kejut pukul 1..bukannya under pukul 1..sekian aku tak kejut kau ya..hahah siot..

Pastu kitorang adalah selfie sesikit..kat situ ada taman or maybe kolam yg ada papan tanda tulisan Jepun..aku kemain konpiden cakap kat YML yg maksudnya taman jepun..sekalinya,abang udin kata tulisan tu maksudnya selamat datang ke kolam ikan..bahahah bodo sengal je rasa

Blik singgah Rtc tapau Kepci..suh ayah Lan anta stesen bas and balik ngumah..oh kemain penat lagi sampaikan boleh terlajak tidur..hahaha..seronokkan.......!!!!!

Ha'ah,seronok sangatkan..dahla nyamuk banyak berhimpit dengan Lan..mujurla makanan dan ilmu yang aku dapat tu membantu kalau tak ada yang aku amuk kat situ kang..hahaha..nway sekolah tu cantik la jugak..hahah...Lagi,ahhh dah tak tau apa nak cerita..ngee hahahaha

p/s : jangan ambik hati tau..hahaha kbyee

No comments:

Post a Comment