Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Sunday, August 10, 2014

Catatan Ziarah Raya 9/8/14 #Divaraya

Hello mello,haha rasa macam malas je nak menulis..pfft tapikan tetap la kena hupdate...tetahun depan boleh la jadi tatapan and kenangan..maklumla otak aku ni taboleh simpan banyak benda dalam satu masa#alasan..oh,oklah mari kembali ke topik asal..#beraya..bahaha

Hari Jumaat,si Jia bagitau esok nak pgi beraya umah Jas..bincang-bincang,semua setuju nak pakai #PURPLE..and katanya Jas ada masak tomyam bagai..oklah layankan aje..sekalinya malam tu Ekyn sms kata Jas ada hal..pfft,so aku anggap dah cancel la..Tapi,pagi Sabtu tu,Ekyn sms ajak gi umah Eyja..wuwuwt..aku haruslah nak ikut..bahaha...and akhirnya aku sorang je yang pakai #purple..aduhai..haa!

Route kami on Sabtuday : Rumah Eyja->Rumah Jia->Rumah Tasya->Rumah Alif->Rumah Naufal->Rumah Olie->Rumah Syafiq and last sekali Rumah Anis

Dalam pukul 11 aku gerak sekali dengan Ekyn,ambik Anis shoot pegi rumah Eyja jumpa Jia and Tasya..so,lepak la kejap rumah Eyja sesambil makan laksa dan beramah mesra dengan Opah Eyja..hahaha..Lepastu tinggal helmet and terus shoot pulak gi rumah Jia..lepak-lepak sambil makan bihun sup pulak..Then,singgah kejap rumah Tasya yang..Then depa dok tanya nak pi rumah Alif dak..aku ok ja..Shoot pegi rumah Alif secara mengejut..and kebetulan Si Alif tu pun pakai #purple jugak..hahahah!!then gerak balik umah Eyja amek helmet and semayang Zohor..

Lepas semayang nak gi umah Naufal pulak,so ajaklah Alif sekali..!!So shoot pergi umah Naufal..sembang-sembang kejap and ajak Naufal serang umah Olie pulak..bahaha,yang kelakarnya Naufal pun tukar baju colour #purple jugak ok..Then shoot pegi umah Olie,lepak-lepak kejap and Olie pun tukar baju warna #purple jugak,,haha layankan..So,lepastu gerak gi umah Syafiq yang juga tukar baju ikut tema #purple and last sekali rumah Anis..bahaahah penyudahnya,Semua guys pakai purple semalam..ahhaha tak sesia aku pakai purple..!!

Dah malas nak menulis,layankan gambar ajelah ye

 #GUY'SinPURPLE
 Jia's House
 Famila's Pa1497 moment

 Olie's house
 Guy's in purple

No comments:

Post a Comment