Thursday, July 17, 2014

Lupa ..!

Hello mello,hoih kemain berdebu sawang lagi blog ni!haha last update pasal entri "Margsatwa".Lepastu kemain fhemalas lipas nak menaip!ahahaahaha,busy bebeno gamaknya..#busylahsangat!!pfft..

Kembali ke tajuk utama kita pada hari ini *eceh hahaha* iaitu "lupa"..menurut kamus dewan : Lupa bermaksud kehilangan sesuatu memori yang telah disimpan samaada jangka pendek atau panjang :

#initipu #akutakkoser #nakcari #kamusdewan !! haha

Entah kenapa,berkenan bebeno aku nak menulis pasal lupa ni!!maklumla kan aku ni kekadang pelupa juga!tapi sebenarnya aku pun masih tak faham motif sebenarnya aku menulis ni..
#silapeningkepalabahahaha

Papepun,yang pasti aku nak lupakan kau dulu!pergilah jauh daripada aku..itu yang aku rasa!!kaupun dah lain..aku lupa siapa sebenarnya kau!!hahaha,pergilah pergi!thanks atas segala kenangan yang indah tu!aku tetap rindu kau walaupun aku dah malas nak cakap dengan kau..aku memang pentingkan diri..harap maklum..kau dah terlalu baik untuk aku...so,aku nak berundur je!!mekasih la ye

#motif? hahaha novel sangat ayat kau kan!! dah la,saja je nak merapu..tata

No comments:

Post a Comment