Monday, June 2, 2014

Tusyen Bm2 cum Kepsi Kosday Papa Shahrul

Assalamualaikum,hehe sedar tak sedar already bulan June ok..mati mati ingat masih bulan Mei..bungoks gila..heheh..sekejapan ja masa berlalu,hmm beberapa bulan je lagi aku bersekolah..!!huwaa..x sukanya..hmm ..ok,abaikan part ini..meh masuk entri sebenar..what?saja je nak ambik mood..lalalalala

Ok,korangkan sedia maklum semalamkan birthday Papa Shahrul yang ke (dirahsiakan) Klik untuk Entri Bday..So,memandangkan birthday beliau jatuh pada hari Ahad dan jatuh pula dalam cuti penggal..Ingat kan taboleh sambut..!rupanya rezeki beliau..2hb/6 @ harini beliau buat kelas..haha,langkah kanan la tu,panjang umur tu..elok sangat la tu..tu tu tu tuuuuuuut..hehehe

So,seperti biasa,aku pergi cari hadiah..haha #faktajujur,kedai 2hengget punya hadiah..Tapi x pakan,janji IKHLAS..lalalala!!So,kesimpulannya,aku beli frame and letak ucapan dalam tu.muahahaha..kedekut,taklah ada penyu seketul dan bekas pensel 2 hengget..hehehhe..yang kelakarnya,dalam isi frame..tapi begnya besar gabak..ahaha hentam janji sampai kat tangan beliau..

Ok,part ni jujur aku sendiri pun terkejut..thanks korang sebab bgi kerjasama..Silap aku tak beli kek je..apa cerita..meh aku story moryy..!!seperti biasa Papa give us work to selesaikan,and kitorang pun buatla..Then,tetiba Papa cakap nak pegi tandas..hahah,aku pun cakaplah "wei semalam b'day papa..ni haa ada adiah..kang dia masuk nyanyi la sikit"..depa setuju..awss sweetmya  korang..hahaha

Secara kasarnya macam ni,masa papa dah ala-ala nak naik,aku suh Jastinion perati..yang dia da mcm pengantin gatal..haha,so M.ngah pegi usha tangga..Ok..set 3 2 

Allah selamatkan Kamu
Allah selamatkan Cikgu/Kamu (sukahatilahkan depa)
Allah selamatkan Cikgu Shahrul
Allah selamatkan kamu

Dan beliau punya face reaction..haha serius mcm orang tersuprise gila!!siap pegang-2 dada lagi..mujur kulit tu tak cerah..ehh hehe kalau x dah nampak merah padam muka beliau xD..hahah

Lepastu three,ehh gambar!!tu haa kat header blog aku..ehehe gambaq lain ada di fb!!

Untung lahir awai,bday aku satgi..tak dak orang nak sambut..dahla bulan 11,hari Ahad..esoknya SPM..hmmm!!sedihnya...!!
#terluahperasaan muahaha,abaikan je

Eh,dahla tu..penat ni..ok bye


No comments:

Post a Comment