Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Tuesday, June 17, 2014

Rindu Mereka ...!

Part 1 kekononnya
Part 2 kekononnya

#amaranentrinisyoksendirihaha

Hello mello,entri hari ni berasaskan dua entri aku yang sebelum ni , amboi kemain nak berpart-part bagai..wuhuu,sukahatilahkan ..!! kalau rajin boleh klik link atas tu ha..Ok,memandangkan aku adalah kekurangan modal dan aku adalah gian nak menulis pulak..So,nak tak nak..apa yang boleh kita boleh balun,kita balunnnn!!!

Eceh hahaha..ok benaunya itu baru mukadimah la..Aku saja je warm up dengan buat mukadimah berjela sebab rasa tak feel bila menulis kali ni..haha "kononnya".dahla tu,meh kita kembali ke pangkal jalan kekdahnya..haha..!

P/s:biasalah orang kurang kasih sayang yang menulis,anda semua kena memahaminya..eceh!!tadeklah ini just luahan rindu je..wah,kelas kau nak merindu orang..walaweyh,sukahatilah..blog saya..ngeh!!ok,no offence


1.Lan
Lately ni aku dengan Lan boleh la rapat mcm dedulu..Miahaha pergi Uitm Tapah Road dengan dia,dia belanja aku makan..aku paksa dia tengok wayang and karok dengan aku..and yang lagi best dia sudi jadi driver aku..eceh,almaklum,aku semenjak dua menjak ni..kemahin malas nak bawak skuter tu..haha..lagi..tadek apa sangat pun..ohya,baru ni Lan ajak aku gi tahlil umah Tuah..wahh,insap sekejap..ngeh!nway aku sayang kau Lan xD

2.Ani
Sama je,tak serapat dulu..haha ye la budak pandai kan..mana sama level..eceh,haha..aku tau kau baik cuma kau poyo je lebih..haha,nway aku sayang kau Ani xD

3.Kuno
Fakta,haha aku rasa dia makin annoying gila..tak seperti dulu.ke aku yang over..entah!yang pasti aku  jujur katalah kekadang aku terasa kut dengan m.cik ni..haha,poyokan..tapi nak buat cemano.itu yang aku rasa..hmm,aku rindu kau yang dulu..yang cool,yang jenis selamba..entah,sekarang aku rasa kau sangat lain..eceh..tapelah manusia berubah..aku faham tu..nway,aku sayang kau Kuno xD

4.Izma
Lala kesayangan aku,kalau kau baca blog ni.serius aku rindu kau..tapelah kaupun busy..aku paham.!haha,rindu kau yang dulu der..!!hmm,aku tadek nak tulis banyak..cumanya aku nak tulis yang aku sayang kau Izma xD

5.Nur Izzati
Holla awak,kalau awak baca blog ni..saya doakan awak,walaupun kat mana awak berada agar awak sentiasa sihat dah sejahtera,hmm,saya tak nak kacau awak lagi..takut menggangu awak..yelah,awakkan selalu busy..huhu,terima kasih untuk 2 tahun yang berharga tu..aku sayang kau Didi xD

6.Mr.Shahrul
Last jumpa 2/6/14..lepastu cutikan..!!haha..sambut b'day beliau and aku tak tau lagi apa yang boleh aku cerita pasal beliau..haha..papejelah,yang penting saya sayang cikgu..!miahaha

7.Cik Norazlin
Eer,lama tak nampak cikgu..ahaha..!saya rindu cikgu xD..lalalalala

8.Yasrul
Last jumpa masa Hari Anugerah haritu..lepastu makin poyo..hilang..miahaha!apa cerita tak tau..tapi dengar-2 pok cik ni bakal jadi pendidik..Haha,kat mana pun kau berada adinda oii..aku doakan kau berjaya.. dan ketahuilah yang aku sayang ko xD  hahaha

9.Afham
Eer,tanak ulas apa-2,miaahaha yang pasti aku rindu dia itu je..haha


No comments:

Post a Comment