Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Thursday, June 19, 2014

Result P.P.T F.5 2014 Saya Yang "HORROR"

Ohemgee ohemgee,sebelum aku merapu jauhkan..untuk pengetahuan mengkorang PPT ialah singkatan bagi peperiksaan pertengahan tahun ya!!haa,itu selingan jelah..yang pasti aku tengah sakit jiwa..la apahal  nak sakit jiwa pula..eceh pula pula bagai..!!aduhai,manalah aku tak sakit jiwa!result PPT aku hancus ok!!rasa mcm mcm je..Dahla SPM nak dekat #yearning #mourning #melalak #meraung huuu!

Haha,hancus!! #padanlahmukakau sapa suh tanak belajaq,dok mengadap fb lagi!!ok,fiyen,silap aku!!tadelah rasa ralat sebab aku bukannya belajar pun memain je lebih,cumanya akukan psiko..so aku adalah tak suka bila orang lain over berjaya..tapi tadelah aku sampai membunuh..cumanya aku dengki senyap je..boleh..eh sukahatilahkan..hati aku..!!eh,ahahaha..gilalalah kau lepasni wahai tuan punya belog..#deng

Secara tak resmi eceh rasmi la,aku ada 2A- 3C 1E 3G,whattttttttttttttttttt!! 3G,ye 3G tapi bukan line 3G yang bagus tu,ini 3G yang membunuh aku..herggh!!padan muka padan muka!!tulah orang suruh belajaq main-main,rasakan!!haahhahahaha!!pfftt..ohya kenapa tak rasmi,sebabnya keputusan Bm tak masuk lagi..hek,haha..Tapi kalau masuk pun,x banyak pun kedudukan aku berubah..ngeee!! #sentap

Ok,dah terangkan pasal berapa "abjad" aku dapat,now kita beralih ke arah kedudukan!!haha dalam kelas aku no 6/25,what?? no 6..eeee!!rasa down yang pertama!!tu dalam kelas..belum dalam tingkatan,no 17/146/..What lagi..17...erghhh nak rangking top 5..tapi nando..sebab kau rajin sangatkan..padanlah muka!!
terus down rasa nak cekik orang!!psiko lagi..muahahah

Papejelah,yang pasti aku stress,baru PPT yang standart ala-ala SPM ni aku buat sambil lewa,apatah lagi SPM 3 bulan lagi..hmmm!!dahla pemalas lipas nak belajar..huaaaaaaaaaaaaaaaa!!yang pasti padanlah muka..sok sok buat lagi masa SPM..esok pekse harini bukak buku..huh!!aku dah tak tau nak ckap aku..doakan jelah aku rajin berlajar..hmm!

#MSAR

No comments:

Post a Comment