Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Sunday, June 1, 2014

Janam Din Ka Mubarak Ho Mr.Shahrul -Khan- Ji

#tariknafas #danambikmood #BIRTHDAY hahaha..ok marila travel..yihaaa!!hehehe

Amboi tajuk kemain,bahaha!!Kenal Mr.Shahrul Khan?ala yang terpampang kat header blog aku tu haa..hee.xD..Untuk pengetahuan awak-awak semua,harini hari lahir beliau tau..yang ke (dirahsiakan) ..So memandangkan aku adalah tahun last bersama beliau,so..aku nak hadiahkan entri ni untuk beliau.Apa,takkan entri seketul ni je..Tak kelas la,Hello..aku dah bagi kad ucapan okeyh,muahaha,kad ucapan sia berlampu and ada lagu lagi tau in advanced sebab aku takut kang lepas cuti  nieh cerita hari lahir beliau dah basi..opss,abaikan part tu..haha,panjang sangat mukadimah ni..almaklum,lama benau tak menulis..ok ok,mari ke fokus utama.. :P

Dear MasterJi (ewah)
Sanah Helwah
Janam Din Ka Mubarak 
Happy Birthday
Selamat Ulang Tahun Kelahiran
Shuvo Jonmodin
Qu Ni Sheng Er Kuai Le
And
V
V
Selamat Hari Lahir 
Tertiber ada selingan lagu Indon,
Tiup lilinnya
Tiup lilinnya
Potong kuehnya sekarang juga
#bla-2 ini hanyala soundtrack rekaan je :P

 Selamat ulang tahun yang ke (dirahsiakan),semoga dikurniakan kesihatan yang baik,dipermurahkan rezeki,dapat cahaya mata baru.smooth sailing life,happy family,May Allah bless you always dear Cikgu..
Pertama kali saya tengok cikgu,saya anggap cikgu garang gila(serius takut)..lalalalala..Tapi entah macam mana,bila tahun beranjak tahun,hasil dapatan kajian saya (eksperiment 29 muahah) menunjukkan cikgu adalah poyo dan sengal.tadelah garang mana rupanya xD..bak kata Kak Elle,dalam hati ada taman Botani Sains Herba bunga gitu.Serius cakap,cikgu sempoi dan boley masuk la sebagai atok ayah dan abang yang berjaya dan adik cikgu encem gila bak kata Kak Elle lagi..ehh ehh,semua kata Kak Elle je,apa pula kata saya..Err,saya punya kata,cikgu sangatlah baik hati,mudah dibawa berbincang dan dan dan la..heheheh
Lagi saya berdoa agar cikgu bertambah matang dan rasional kalau nak buat pilihan.. and saya harap  juga segala cita cita cikgu di masa akan datang tercapai..Terima kasih untuk 4 tahun yang berharga sangat-sangat ni.Saya mesti rindu cikgu lepasni macam Kak Elle tu..bahaha..Dan saya pun dah kebuntuan idea,so terimalah lagu dari saya :P
Sayang cikgu ketat-ketat,muahahaha!! Again HappY BirthDaY Master Ji :P

Selamat Hari Lahir,
Selamat Hari Lahir,
Selamat Hari Lahir  En.Shahrul,
Selamat Hari Lahir...


Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Mr.Shahrul ,
Allah selamatkan kamu..

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Mr.Shahrul
Happy birthday to youuuu 

Yang benar
Muhammad's Own 
 #Nakcantikaje

No comments:

Post a Comment