Friday, June 27, 2014

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadan 1435 Hijrah

#notakaki #entripendekje

Ku mengharapkan ramadan kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui dengan sempurna
#MSAR

Allahuakbar,terasa macam baru lagi berpuasa tahun lepas,tiba-tiba dah nak puasa lagi.Tengoklah betapa cepatnya masa berlalu.Haa,itu tandanya dunia dah makin tua dan uzur...Hmm,entahkan esok entahkah lusa kiamat akan tiba..eh,termelalut pula.haha.!!maaf huu!

Bersempena dengan ramadan kalini,saya nak mohon ampun maaf kalau ada tersalah kata,terlepuk tercubit tertampar ter segala ter la *indicate yang saya memang tak sengaja miahaha*.Tak salahkan mintak maaf awal-awal..bukan apa takut nanti Allah takdirkan saya tak sempat mohon maaf di hari raya ke apa ke kat korang semua kan..Jadi lebih baik saya mohon maaf sekarang :)

Semoga kita semua beroleh pahala puasa yang tinggi dan sentiasa bertenaga untuk meningkatkan amal ibadat.Saya doakan awak semua dari jauh tau..Sayang awak semua..Puasa rajin-rajin..Raya jemputlah datang gua..*saya duduk gua je..tak de rumah xD kalau adapun bapak yang punya lalalalala*

#SelamatBerpuasa #SelamatBersahur

No comments:

Post a Comment