Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Thursday, May 15, 2014

Hari Khamis yang...!

Hello mello,bersiaran kembali la ya..sebenarnya nak tulis lagi Teaser hari Guru 160514 tpi kemalasan berganda-ganda..so aku citer jelahapa yang jadi harini..hehehe

#amaran #cerita #ini #aku #reka

Pepagi buta gi isi minyak *ehh perluke mention bahaha*..lepastu aku berdondang sayang pegi sekolah..kahkakah 30km je aku pulas....lalalalalala..lepastu sampai flyover ke jambatan kut..ada anjing..yang aku tadelah berhenti..tapi tertiber kuar Miaw dari mulut aku..wah apa kes..itu anjing bukan kucing..demiu hahaha

Lepastu sampai sekolah,semangat buat buku skrap Hari Guru...deng deng deng..hmmm..lepastu dok cari Dakencem pasal nak buat text mc..nak lagi best patner mc aku tah mana..wah 3 kali aku cari keliling tau..sekalinya kali ke-4 aku dah surender elok je dia muncul..bapak giler ahh hazab okey...dahla aku mood dah start kelaut..pheww..hmmm..

Dan nak lagi best,Aku and patner sepatutnya jadi Mc hari guru sebab dongengnya Hari Guru 2014 badan PENGAWAS yang handle and guru-guru hanya penyelaras dan pembimbing sahaja..sekalinya dapat info ada  Cikgu yang akan take over..whatthefish,hahaha..ok fine..hentamlah plus bedallah..aku pun tak sebagus cikgu-cikgu..dan yang paling penting esokkan hari cikgu..so sukahatilah cikgu..asal lepas majlis esok kalau ada yang tak elok,salah silap,janganlah hentam orang lain sudah...huuuu..so marilah kita tengok apa yang jadi esok..harap semuanya baik baik dan lancar sahaja..amin..

Lagi,persiapan hari guru tahun ni giler kelam-kabut.hehehe..almaklumlah Minggu Periksa kan...haha...so seperti yang aku tulis,Harap semuanya berjalan dengan lancar dan baik ye..

Wehuuu,entri ni dah kira entri luah perasaan...hehehehe..ampun;ah kalau tersilap or tersalah kata..ini cuma luahan perasaan je..deng haha

okla bye..

No comments:

Post a Comment