Friday, May 23, 2014

Ceritera Sabtu Ahad Lepas di Uitm Tapah Road

Hello mello,ekseli ceritew iniw sudaw basiw lamaw dah..ahaha abaikan ayat merapu tu...ehem..lama rasanya tak meraban dekat sini..hehe,busy la u guys..achik sibuk gilo..!!exam sana exam sini..fail jugak.aiyakk..apa nak jadilah..nway tu bukan story dia..sebenarnya story Uitm Tapah Road ni dah tahap boleh benam-benam dah dalam tanah..tapi nak jugak apdet sebab aku Boshan..hahah

Konon ceritanya yang pergi sangatlah ramai,sekalinya ada 5 horang je..kahkahkah!! iaitu #genghelmet97 yang terdiri daripada MaR MeS AtY nLm Ih...kahkahkah!!gilos poyo,cerita mcm ramai je..last-2 muka ni jugak,dan untuk pengetahuan..aku sorang je budak kelas Akaun..mujurlah boleh ngam..kalau tak..haha!!ok cukup tu!!

Cerita Sabtu..
Berkumpul depan umah Lan,aku saing dengan Mami intan.pukul 7 depan umah Lan,tunggu Yana and amek Manisha..pastu gerak la gi Uitm Tapah Road..jauh la jugak..hahaha..Hari Sabtu tu ada slot Math,Sej and Bm..waktu Bm aku mentido sebab penceramah tu aku pernah jumpa..nak lagi best sedap aku landing..dapat surat dari Lan,amir cuba kau tengok kat luar hujan tak..takut helmet basah,,cilakers..aku dahla mamai-2..terpaksa bajet-2 konon nak gi tandas..rupanya hujan pun tak..gila la korang kejut aku..dahla sangap je sebab bosan..pastu tak boleh sambung tidur der..hare hare!!aduhai..!!abis lebih kurang pukul 5 lebih la..and straight to KFC untuk birthday Mami Intan

Lepak-2 KFC,buat mcm kfc tu kitorang yang punya..muahaha juara selfie haruslah aku..gedeng heeee!!!
Mami Intan 17th bornday's celebration ..ok then balik la!!

Cerita Ahad..

Ahad gerak lambat sikit,and siap sarapan nasi lemak lagi otw nk ke Uitm Tapah Road itu..ahaha!!then harini ada slot Bi and motivation..nak dijadikan cerita..semalam yang dijangka hujan tak hujan..tapi,hari Ahad tu pulak hujaan..aku dah pasrah..biarkan helmet aku jadi "kolam ikan"..muahaha..serius lencun helmet aku der..aku siap cakap,ada berudu,lumut,dan bla-2!!hehehe..rakam-2 video..and selfie...hahah haruslah menggila...thanks la korang walapun kita tak sekelas..korang cool je..haaa!!

Then balik,hujan renyai-2 je..nak pi Kfc..tapi depa dah bosan..ok fine..pi makan bakso..aku mcm biasalah bakso mana cukup..tibai nasi ayam..nyum!!then gerak balik umah!!

Itu jer cerita dia..punca sebab aku gil gils bosan..haha
Ok bye

No comments:

Post a Comment