Tuesday, May 13, 2014

Asha+?=?

Salam Selasa nak masuk Rabu,ok apa cerita hari ni ya? apa ye.. ahak dapat..ok,jom la meraban
Sreet,waah tengok tertiber lupa pulak apa yang ada dalam kepala aiolls tadi..aduh...haha heee entahlah nak cerita pasal apa tadi.. #deng

Dek kerana ketandusan idea dan kelupaan,oklah meh aku cerita pasal diri aku buat kali keberapa entah..banyak kut entri syok sendiri aku..hehe #kepoyoan melanda..haiya nasiblah kalau dah orang memang  gilerglams nie..tapikan inikan blogkan akukan..so,sukahatilahkan..ehhh,haha ok ok tanpa korang para reader *ada ke aku readers bahaha* siapalah aku..sayam korang..hehehe..

Now,aku semakin bertambah MAlAS,hehehe cer ko bayangkan kerja kursus aku sumer terbengkalai..oh mai oh maii.matiler aku..tulah orang suh buat kerja kau memain..haiya..rasakan..tu mujurlah cikgu tak tahu..esok esok cikgu dapat tahu..x selamatlah aku..waaaa

Lagi,eh sekarang ni aku suka makan pedas..wah,tertiber teringat masak lemak cili api..slurpp ahh..tedapnya tedapnya..grr..

Lagi,aku akulah,nak lagi korang koreklah entri yang hado ya..malas pulak nak menaip


No comments:

Post a Comment