Thursday, April 10, 2014

Them


#silasengetkan KEPALA ya
video

#WithkeJolobuSoundtrack

Aku: Nampak tak betapa kembangnya menteri  pertama kitorang,pastu yang serius tu menteri kedua

H.f: Tak naklahhhhhh..

Dak AIn Pooh: Dia bekerja keras untuk buat penggulungan,dan untuk menyampaikan hujah kami dibawah kata kunci..hahahah

Aku : Yang suka main-2 ni,menteri ketiga,banyak mulut,mengada-2

Beliau: *sambung  kata kat aku* dan Gedik

Aku : aa yang gedik sikit tu menteri ketiga,sebab dia kena gedik sikit,kalau *gedik* tak gedik nanti jadi tak efek.Yang tu pulak driver..

Ketawa latar dari belakang..muahahah

Beliau.eskus me..(excuse me ler kekdahnya) i bukan driver

Aku : yang ni pulak driver,taklah dia sebenarnya dia bukan driver..dia banyak kerjalah,partition..merangkap tukang bancuh air driver tukang cari maklumat tukang tulis..segala-galanyalah..Nampak tak muka serba boleh dia tu.aa ada lagi keta kat depan tu.tapi  tak boleh potong,,eh bukan kete ni..kete ni  mahal sangat untuk dimiliki..

Lalalalalala..hahaa miss u guys,,aduhai!!


No comments:

Post a Comment