Monday, April 14, 2014

Salam Senin 14414

Hello mello,ahahaha selamat petang membawak ke malam seterusnya esok pagi ( ohemgee malasnya mahu sekolah der )..ok cantikkan tarikh harini ni 14/4/14..so apa yang nak diceritakan eh..jom jem jemah..muahahaha erghh!!jap aku fikir dulu...

#Bekal harini ialah sekodoh hentam kromo...hahah bedal jelahkan..janji aku rajin nak bawak..

First,pashe dakencem tu ha,beliaukan orang kuat Gilang II sekarang..so pagi tadi kemain la nak gi amek gambar roket parachute  sempena minggu Sains Maths..sekalinya beliau bolehkan nak tersadung..(aku masa tu tengh ushar roket)..hahah keshian..tapi yg salute nya..still kekalkan muka Adik beradik Khan beliau tu..cool je..hahah *keji kutuk beliau*..opss sebelum tukan,pepagi tu aku dah delivery sekodok hentam kromo tu sikit untuk beliau..kau tahu masa dia ckp terima kasih kan..uuu gila macho..mcm pesalah yg berbisik-2 je..wink-2

Yang Naufalisa pulak,ini mesti pasal sekodok kan..ee aku rasa mcm nak lempang-lempang je my keshayanganss no 4 ni..mulut celupar sekarang...tak cukup cili agaknya kau...!!hehehehe

Then mcm bese la dakencem masuk kelas walaupun cuma 30 minit..ahahah berbincang pasal karangan..wah karangan beliau still terbengkalai der..dah suruh aku buat slow-2..memang slowss bluess la jadinya..ekekekek...bincang pasal karangan penggunaan masa secara berhemah kekdahnya..teruk aku kena

First pasal tabiat membaca,dengan selamba tapir je beliau kata aku ni hantu novel..ohh soryy ya..saya pari-pari novel..*no motif*psst cikgu kalau baca blue(yg ni beliau tak dengar heehehhe M.ngah je yg dengar)

Second,pasal riadah..katanya  :
beliau..riadah ni ada mcm jenis,dengan keluarga bla-3
aku.. kalau suami isteri riadah?
beliau..haa yang tu dapat pahala..
#kertas1Bm hahaha

Then belajaq bi pulak,sir kata

tafsiran sajak "nature"
Scents of honey adalah bau madu
Aku,bau madu ke bermadu
ianya subjektif menurut pandangan kamu..hahah
#poemBi

No comments:

Post a Comment