Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Thursday, April 17, 2014

Salam Khamis Yang...

Hello mello,apa kabar?hahaha mestilah kabar baik kan..kalau tak baik..aku doakan korang jadi baik..hahaahah!!!eh harini nak citer pashe apa ya? (O.o)..hahah tibai jelahkan janji kasi hapdet juga..ok jom!!

Mcm bese,semenjak dua menjak ni asyik merempit je gi sekolah.muahaha baru ada L tu..aduhai!!kalau P dah terbang rasanya..heeeeeeeee!!then sampai kat sekolah..aku start memasak..haha ok tipu!!aku masuk la perhimpunan..wuwuwu sekalinya,diumumkan senarai penerima anugerah sempena Hari Anugerah Cemerlang SMK Air Kuning kali ke 17..wah!!nama aku hado ko..good Asha good!!hahaha good la sangat!!pftt
anugerah apa?ehem

Tingkatan 4 Aliran kemanusian aku bukan kejinan ya.heheh
Penggalak dasar 60 : 40 Sains
Tokoh harapan Cemerlang SPM 2014 (yang ni buat aku sebak,aa harapan cemerlang la sangat!!!pfft)

Lagi,petang tadi sepatutnya ada latihan Sokan..tapi aku skip..Hallo Mim Alif Lam SIn okey!!aku gi latihan sajak sempena Hari Anugerah nanti..haha semangat je..oh ya Dakencem ada sekali..haha,pakai stokin dengan sliper,,siap lipat lagi kaki suar beliau tu..ohemgee..aku sampaikan tertanya..dalam pantang ke..muahaha..kelako la cikgu aku sorang ni!!haaa

Lepastu  sebelum latihan tukan,selamba je beliau dengan ustaz F.h  kutuk aku!!haiyo mementang aku ada lesen L je..dikatanya L stand for Lembab..kwaja tu kwaja!!ahhahaha,dan dan dan 2 kali la dakencem kena lepuk!!padan muka..hahaha

Lagi,err tah ler nak meraban apa..kerja rumah melambak lambak..buatnya nohen je..ahaks..lantak situ!!
Ok bye




No comments:

Post a Comment