Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Tuesday, April 1, 2014

Salam April Selasa #mengimbas kenangan!!haha

Hello mello,perasaAn tak yang tarikh hari ni cantik(1/4/14)..hehe sebenanrya blanko nak tulis apa..huuuu xD ok apa kata kan kita imbas kembali macam mana daku boleh tercampak ke SMK AIR KUNING yang dicintai ini..haha..ok dah dapat dah apa yang nak aku bebelkan dekat sini..

Untuk pengetahuan korang-korang semua,tahun 2011 aku pernah buat satu entri Journey To Schoolsss!! daripada entri ni aku boleh simpulkan aku adalah sngt mengada-ngada..muahaha sampai 3 sekolah kut..baru form 1..aduhai!!ej citer dak lagi,masa sekolah rendah pun..aku ada 3 sekolah..and guest what!!sekolah yang ketiga tu baru lekat..hahaha camno la kek U nanti..nway ini opener sajok..meh aku nak cerita apa yang aku teringat masa memula sampai dkt SMKAK nieh dulu!!

Memula sampai aku nmpk Aion Memok kt datarn perhimpunan tu!!heheh keji kan!!Aion ni dulu ex classmate aku kt first school..lepastu aku nmpk Atna,Ekyn,Soleha,Ana,Ain Pooh..dan dari sini aku kenal Linda,Syu,Athirah,Yuni.Adilah,Ain Shu,Zai,Irsyad,Paan,Redha,Tagok and My Dearly Fwen Lan tu haa!!hahaha..ni gambar waktu Ict dengn cikgu praktikal..haha masa ni la beliau last kt SmKak
Okeyh,cikgu cekgi yang mengajar waktu form 1 eh..jap eh nak flashback..hehe
BM-Cikgu Khairul Bariah
BI-Sir Said
MATH-Cikgu Hazwanie(praktikal) then Cikgu.Azlin K ambil alih
SEJ-Cikgu Tan
Ict-Cikgu atas ni(praktikal) then Cikgu Kyairi ambil alih
Seni-Cikgu Baie rasanya!!
Geo-Cikgu Khairul/Pengetua
Kh-Cikg Razali
Agama-Ustazah Adibatun,Ustaz Saiful and Ustazah Norihan
Pj-Cikgu Am

lagi apa ek?hoho kelupaan der!!aduhai memori lemah betul..lepastukan memula tak boleh terima hakikat yang aku tercampak ke SMkAk nieh..tapi lelama kan..jatuh sayang..awss hahah tapi serius SMkak memang best..oh itu baru form 1..form 2,3,4,5 perlu ke citer??hoho nantilah aku sambung part by part..kena flashback bnyk bende kot...almaklum akukan short term memory lost..hahaha

Itu jernak citer part 1,ok bye!!

No comments:

Post a Comment