Friday, April 4, 2014

Salam April Jumaat Efishod Luahan Perashaan

Hello mello,hehe cantikkan tarikh hari ni 4/4/14 gitu..hahah..Ok topik kita pada hari ini ialah ..... ialah....
aku penat nak hidup lagi der..huh,kalau la bunuh diri tu tak berdosa huu..haaaaaaaaa!!kenapa cemni kenapa cemni..?why Amir why??kiar hua kiar hua??keneng opo keneng opo??hah,nak tau ek..meh la aku citer ya..*nangis*hurm...

Serius cakap la,aku memang manja orangnya..sumer bende aku tak reti buat..dulu kata apak,nenek suker manjekan aku lelebih sebab akukan cucu first sekali..haha apak pernah kata "tulah mak,rajin gendong dia ni pi dapur dulu"so jangann tanya lagi kenapa aku suka Memasak..

Bola sepak,err memang aku TAK MINAT...kenapa?sebab rasa tak berbaloi kejar sebiji bola tengah padang..huahuahua kejikan..tapi itu hakikatnya..ramai suruh aku main bola..hello for what aku main bola??reason please...dan aku tak halang orang lain nak makan tidur dengan bola sepak sekalipun..tapi kenapa orang suka pertikai bila aku minta memasak...gosh

Couple..jujur la katakan,sapa nak couple dengan orang jenis mcm aku..tapi ada aku kesah...hahaha hello kalau ada jodoh kita kawin la..ni couple bagai nak rak..lepastu kau keman dia kemana..tolong la..JANGAN tanya kenapa tanak couple and bla-bla..aku nak study dulu...kumpul duit and serahkan pada Allah dan terima apa yang mendatang nnti..

Lembut,ye..aku memang fizikalnya lembut..sebabnya aku malas dan lembik hee...ramai ejek aku mcm-mcm..hahah..dulu kenot kontrol emotion..now katakanlah ya..sepuas hati korang,dan ADA aku KISAH..hahaha bodohnya kan..tapi lagi..kekadang makan dalam ooo!!bebudak junior mengata itu ini...cikgu tu kata berubahlah,cikgu ni kutuk kutuk manja..family dekat jauh mengata kekurangan aku..hahah bestnya kan hidup camni..walaupun bergurau..aku still sentap..tapi takkanlah nak tunjuk..kita kena jaga dan hormat perasaan orangkan..hahaha...walaupun orang tak hormat kita..hmmm..so kesimpulannya pendam sajok dalam hati buat pekasham yang masham..eh mashin la...heheh

Ramai orang anggap aku pengemas,tulisan cantik.rajin mcm anak dara sebab aku lembut..tapi hakikatnya aku memang pemalas....tulisan aku ayam pun surendder tau...rajin..hahah sorrylah...silap tempat der...aku tak rajin sekalipun mood baik...

Hmm kalau la boleh terjun lombong tu haaa..ee dah lama aku buat tau...pening tau tau..sumer salah,itu ak kena ini tak betul..aaaa...hmmm aku penatttt..

dahlah,byeeee


No comments:

Post a Comment