Saturday, April 12, 2014

Nak dijadikan ceghita...!!alkisahnya..

Kena karma..muahah padan muka diri sendiri!!cerita dia cenggini..

Semalam masa balik dari Besout ada mamat dua orang ni sorong moto tengah hujan..dakencem kata "tengok tu keshiannya.." aku pulak kata padan muka*bengang sebab dakencem pangkah aku je,tu pashe orang lain jadi mangsa padan muka aku hehe*..

Lepastu dakencem pun kata" ish awak ni tak baik tau,manatau esok-2 awak pulak yang kena,awakkan sekarang suka bawak moto kulu kilir"itu cerita petang semalam!!sekalinya...!

Petang ni,masin mulut dakencem...!!!minyak motor aku betul-2 habis der.Hujan pulak tuk..grrrr..karma sangat!!pfft tulah jahat lagi sumpah orang..Tuhan bayar cash tahuk..aduhai...merasalah jalan kaki pi cari minyak..mujur dekat..

#motif #sila #jaga #tuturkataanda yaw!!hehehe
 — with Izma Normaizatul.

2 comments:

  1. Aduh dye nie bengong btol haha...

    ReplyDelete
  2. fiy yang bengong tu kau..sekian terima kasih hmm!!!
    #silajagapenulisananda!!pfft

    ReplyDelete