Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Monday, April 21, 2014

Kishah-Monday-Shaya

Hello mello,ahaks selamat hari Monday blues Vink-vink *kenyit pungkoq* vangang..hahah ok harini nak cerita apa ya..cerita cintakah,cerita hatikah atau cerita matikah..kahkahkah langsung tak ado kono mongono dongan cerita hari ni..ok dah cukup tu buat mukadimah..awsss...hehehe

Pepagi lagi aku dah merempit,hallo dah bangun pukul 6.50,haruslah desup desap gi sekolah yang ado lah 16 km tu ha..nan hado la citer dia bawak slow..humangaih raso mcm nak torobang yo..ahaks..nway bukan itu cerita dia..meh nak story mory..ahaha

After perhimpunan adalah kelas dakencem..aku menci betul..ape pashelah letak kelas favourite aku ni lepas perhimpunan rasmi *favourite lah sangat,angkat mata hehe..then beliau harini kena observe ko..ahaks tu yang semangat terlebih tu..haduilah siap nyanyi lagu patriotik lagi..layankan aja..pastukan dakukan pemalu *la sangat* so masa beliau suruh sebut point-2 penting..aku bisikk-2 kat diri sendiri..pfft dikatanya aku membebel sensorang..wah harus kena luku ni..ahaks

Lagi,lepas waktu beliau adalah waktu ict..akukan malas nak guna pensel case..so hentam je bawak beg yang boleh selit atas bahu and celah lengan tu..dikatanya aku ni vogue terlampau..pasrah sob sob..pehni jangan tanya kenapa kalau aku bawak prada x pun lv gi sekolah.. ‪#‎lakidenkayo‬ #‎sengalbengal‬ haha

Lagi,harini aku cadang nak puasa..sampai sekolah m.ngah limah nak belanja pulak..auch magnum pulak tu,,batal puasa sunat aku..ahak

lagi,uhuks blanko la korang..tunggulah esok..daa

No comments:

Post a Comment