Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Tuesday, April 15, 2014

Go through My Selasa

belajar Agama bab Nusyuz!!
Ustazah : Siapa kt sini memang malas
*aku baru nak angkat tangan
Ustazah: Haa anak-2 dara tak elok malas-2 ni
‪#‎renungkan‬,hahahaha

story of dakencem,tertiber lalu depan klas aku and tunjuk bekas sekodok yang aku bagi semalam(aku lupa nak kutip kut) and beliau goncangkan bekas tu.eh ada isi laaa haha.ingtkan emas barang sekilo dua...rupanya beliau balas dengan sekut Oats tu haa..aduhai comelnya perangai kan...hahaha!!!dahtu 3 ketul je beliau bagi..!! 113 hahah tafsiran bingai dipetang hari
Belajar siviks bab pelihara warisan budaya..
M.ngah Limah : amboi cikgu pakai baju pengantin ke..pinyknya berlabuci bagai ni
tak lama pastu
Cikgu H : Awakkan pegi pantun itu hari,cuba bagi pantun sikit..
Aku : Pantun apa cikgu?
Cikgu H : pantun apa-2 je
Aku:
putih putih warnanya salji
berenang-renang si anak itik
saya disini hendak memuji
cikgu di sana sangatlah cantik
‪#‎terusblushingcikguSivikskitorang‬

No comments:

Post a Comment