Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Monday, April 28, 2014

Bila Asha pandai mengular....

Amir Taufiq
Gua adalah mengantuk semasa belajar Sains,makanya gua bermohon izin kononnya hendak ke tandas sebentar ..TETAPI..

Gua akhirnya melencong ke BILIK GURU..hahaha mari kita story mory
Dalam bilik guru itu.lalalala

Aku:Cikgu buat apa tu?
Cikgu:Isi senarai nama penerima wang rm 100 itu
Aku:ohh,,eh ada limau la..nak sikit..
Cikgu:Ambiklah..

Kemudiannya

Cik M datang jugak dengan En.E..bahahah

Cik M:eh nak limau jugak cikgu
Cikgu:Ambiklah
Aku:ala cikgu tak kisah..dia ada Apple
Cikgu Ha'ah Apple yang dah digigit separuh
Aku:eh bukan sebiji la tapi 2 biji Apple

Lepastu dengan muka kepoyoon itu,beliau kata aku gatal..wah hahaha
#NOMOTIF #CIKGUDAKENCEM #SEPARUHBENAR lalalalala
 — with Izma Normaizatul.
Itu kisah Bulan 1,ini kisah TAdi..hailo asyek nak mengular ke masa Sains..haha

Amir Taufiq
Tadikan masa kelas Sains,aku adalah mengantuk gila..hukhuk..lepastu tu bajet-bajet la gi tandas..hehe sekalinya jumpa Cik M dengan Lan dekat tangga..hoih haruslah tak jadi gi tandas..melepak kat tangga tuhaa...hadui..

Aku:weyh rindu la kat Dakencem..*bengong* haha
Lan:Aku baru balik dari bilik guru..beliau is nando..
*sesi merageh with Cik M and Lan..simpuh-simpuh ok atas tangga mihmih*
Tertiber buleh pulak Dakencem lalu..bahahaha..yang Lan dengan Cik M dah..cikgu cikgu cikgul...pfft..tapi tak memashe yang kene bahan aku..haiyo..haha

Dakencem:cemana gaya awak menari..camni camtu *sambil tunjuk gaya*
Aku:(bengang) bukanlah tapi mcm ni..(ulekk mihimih)
Aku:Cikgu kenapa rambut kusut (smbl dlm hati pikir,maybe veliau termiss bath wajib kut semalam..ahaks #matiler

Pehtu,masuk pejabat nmpk cermin dok betuikan rambut seniri..alahai..aku mcm bese,buat pertama kalinya untuk bulan 4 nie..sorokkan kasut beliau..hikhikhik

#okdah #tata #tuttttttttttttt
 — with Izma Normaizatul and Muhammad Eizlan Shah.

No comments:

Post a Comment