Monday, March 24, 2014

Merajuk AND Buah Hati Kekasih Orang by Allahyarhamah Azean Irdawaty

Hahah memandangkan aku ni peminat lagu dolu-dolu @ old time song..secara tak sengajanya aku terjumpa lagu ni..aku suka lirik and nada dia..sebab..eh sukahatilahkan minat aku :P

#Lirik
TAK MAHU KU MENGUNJUNGMU LAGI
TAK MAHU KU MELAYANMU LAGI
APA GUNA AKU DIRAYU
KU BUKAN PILIHAN HATIMU

TAK MAHU KU MENGUNJUNGMU LAGI
TAK MAHU KU MELAYANMU LAGI
APA BERMANJA MESRA
KERANA KAU SUDAH BERPUNYA

SEMEMANG BUKANNYA SIKAPKU
MENGGANGU SI MILIK ORANG
LAGIPUN KAU BOHONG PADAKU
SEOLAHKU YANG KAU SAYANG

TAK MAHU KU MENGUNJUNGMU LAGI
TAK MAHU KU MENGINGATMU LAGI
AKU HANYA INGIN MEMUJUK
HATIKU YANG SEDANG MERAJUK

SEMEMANG BUKANNYA SIKAPKU
MENGGANGU SI MILIK ORANG
LAGIPUN KAU BOHONG PADAKU
SEOLAHKU YANG KAU SAYANG



#Lirik
DARI MALAM KU MENUNGGU
HATI DIBUAI RINDU
MANA KAU MENGHILANG
KU MENANTI KAU DATANG

KUINTAI DISUDUT JENDELA
KALAU TERNAMPAK JUA
TAPI APA BICARA
HILANGMU ENTAH KE MANA

DESIRAN ANGIN LALU
BISIKANLAH PADAKU
KEMANA KAH GERANGAN
KASIHKU KEHILANGAN

HATIKU MAKIN MEMILU SAYU
MEMBISIKKAN NAMAMU
MALAM MELANGKAH MENGUMPUL MASA
MATAKU ENGGAN TERLENA

KUPELUK BANTAL NAN RESAH
TERKENANG LAGU DIDENDANG
APALAH DIHARAPKAN
BUAH HATI KEKASIH ORANG

DARI MALAM KU MENUNGGU
HATI DIBUAI RINDU
MANA KAU MENGHILANG
KU MENANTI KAU DATANG

KUINTAI DISUDUT JENDELA
KALAU TERNAMPAK JUA
TAPI APA BICARA
HILANGMU ENTAH KE MANA

DESIRAN ANGIN LALU
BISIKANLAH PADAKU
KEMANA KAH GERANGAN
KASIHKU KEHILANGAN

HATIKU MAKIN MEMILU SAYU
MEMBISIKKAN NAMAMU
MALAM MELANGKAH MENGUMPUL MASA
MATAKU ENGGAN TERLENA

KUPELUK BANTAL NAN RESAH
TERKENANG LAGU DIDENDANG
APALAH DIHARAPKAN
BUAH HATI KEKASIH ORANG

No comments:

Post a Comment