Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Saturday, March 1, 2014

Majlis Cukur Jambul Nur Camelia Khalida Binti Mohd Khalily

Hello mello,okeyh malam ni aku nak hapdet entri pashe sepupu aku yang terkini dan terlatest..hahah tertiber rasa tua pulak aku bila dikelilingi adik sepupu yang kecik-kecik..pfft dahla aku cucu sulung..so kekadang tu jelus la jugak kan bila tengok orang lain ada anak sedara.aku?mana nak cekau anak sedara..muahaha kena tunggu aku kawin dulu bhai..dan itulah adalah mustahil buat masa sekarang..muehehe..ok ini mukadimah kureng panjang dari pada aku :P

Pepagi lagi aku dah gi tusyen..muahaha selfish bukan umah ada kenduri aku gi tusyen..ok got it..akukan cemerlang..sangat..muheheheh..so gerak pi tusyen dulu..balik tusyen..sempat makan nasi lemak+roti canai plus milo ais dengan air kosong..muahaha ni gila..kat umah makanan melambak,gatai jugak makan kat kedai :P

Balik umah,tukar baju melayu,,sebab aku tolong pegang dulang cukur jambul itu..supaya akupun kena tempias and cepat dapat anak eh...ok ini melebih :P ok inilah gambar yang diraikan..tahniah P.Su and M.su :D semoga Camelia jadi anak yang cergas,solehah and sihat selalu :D

No comments:

Post a Comment