Wednesday, March 19, 2014

Entri Tangkap Kasi Muat

Yuhuuu,harini dah pun hari Rabu..hmm tak lama lagi bulan 3 pun dah nak habis..haha tak sangka gila cepat benar masa tu berlalu..Allah pejam-celik pejam celik esok Bebudak Tahun Lepas dah nak amek reuslt SPM deme esok..pergh..hahah aku lagi risau..sebabnyakan..tahu tahu aku pulak yg amek result..arghhh tension tahp dewa t_t

Okey nak citer pashe petang semalam,haha daripada pagi langit udah mendung tapi enggak hujan hujan juga..so  tapelah redupkan..then  petang semalam aku ikut M.ngah main softball tetiba hujan lebat gila..muahaha best ok main hujan setelah lama tidak main hujan..(ayat skema) hehehe

Then aku dah buat keputusan rasmi,bahawa aku nak out daripada Asrama :'( kenapa..hmm itu lainkali la aku cerita ya..apapun skerang dah malas nak menulis panjang-panjang..ok bye

No comments:

Post a Comment