Sunday, February 2, 2014

The engagement journey from Perak to Kelantan

Hello mello, kembali bersiaran setelah lama menjadi penunggu gua menyepi kekdahnya..ok ok entri kali ni berfokus mengenai, cewah perjalanan untuk meminang anak orang Kelantan bagi pihak P.long aku @ secara kasarnya beliau adalah adik sepupu apak dan anak sedara atok aku..ya begitulah bunyinya..muahahaha

Trip dimulakan dari Rnr rtc Ipoh..terus lalu Simpang Pulai Lojing Gua Musang and lastly at Kuala Krai, perghh jalan dia berbukit bukau...aku x adalah  mabuk ke hape..cuma cuak tang kecuraman jalan sahaja..muahaha..

Letih memang letih, tapi dah jodohnya orang jauh..atototo...nak buek cemano...redha jelah
Dah sampai semua, rehat and makan...nak puji satu..homestay dia memang superb..kalau nak stay Kuala Krai aku rekemen..muahaha

Lepastu, moh kita pegi minang anak orang..sok seks sok sek..selesai..balik le kita ye..huhu..hajatnya nak beli stoberi..jagung pun x nmpk.. t_t sedih sedih..ohya Kuala Krai tu x delah sejuk sngt..penat aku angkut baju sejuk..lalalalaal

Ohsem, dahla meh layan gambar eh









1 comment: