Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Wednesday, February 26, 2014

Main tampar tampar :D

Hello mello,wuhahaha siapa kena tampar? tang mana? bila ? dengan siapa? sila baca ala intonasi Mami Jarum senior okeyh...eh eh itulah mukadimah hamba ya..sebenarnya aku nak citer pashe bola tampar..tahu tak bola tampar tu hape?tak tahu meh aku tampar korang..hehe kalau tak tau silalah google..aku adalah tak kuasa nak exlplain..

Sebenarnya ini itu dan siti situ sana sini semua berlaku secara tidak sengaja minggu lepas..wah haha waktu tu hari rabu..aku pas habis je bahas dah tegeleng geleng pale..apelah nak buat waktu riadah..sekalinya m.ngah ku and memok ajak tengok bola tampar..wuwuwuwuw yang bestnyer Dakencem pun ada sekali..motip mention dakencem..eh sukahatilahkan blog aku..hahah ampun eh para reader gue :P

Ikutkan minggu lepas aku just survey plus jadi tukang sorak je  tengok tengok je,sekalinya minggu ni terjebak pulak main bola tampar,ok ia adalah saNGAT bEST..wahhhh haha nak lagi best,Dakencem yang tumpangkan aku sampai court memos eh meimon bola tampar..sebabnya,ada ke patut beliau janji nak tengok bahas..sekalinya kekejian yang kejam dilakukan oleh beliau..sampai tertidur tidur kitorang tunggu dia beliau naik join..harem..wah motip mention Dakencem..haruslah tahun depan x dapat mention lagi #sekian alasan hamba,harap+ mohon untuk terus memention..muahahah

Ok back to the point,sekalinya aku benar benar terjoin main bola tampar seyh..part servis bola GOOD,nak hantar bola balik..I'm soryy der takut aku tengok bola itu hahaha,ramai jugak cikgu Join..x sangka kut kat dalam skool nmpk mcm serius...rupanya kat court..humangaih terselah warna asli mereka..hoih maaf cikgu cekgi hamba..tapi for sure tahun depan aku mesti rindu cikgu cekgi ni semua :'(

Ohsem,setakat ni minggu depan ada ujian 1,doakan aku eh..lepastu 8hb ada ujibakat membebel dalam senyap Syarahan agama and 11hb pulak ada Bahas ala parlimen..Mintak-mintaklah Allah permudahkan segala urusan aku..doakan aku tau..kalau yang baca blog ni..ingt thanks untuk korang..aku kenang korang sebagai "yang dihargai" setiap kali aku berdoa..weeeeeeeee semoga kita sukses bersama..yang tak baca pun..bawak bawaklah baca blog aku ye t_t...hahah..upss oke menceceh sudah..dah dah nak gi minum malam nieh

Itu jernak citer ok bye

No comments:

Post a Comment