Saturday, February 15, 2014

Life 4102

Hello mello,muahaha masa nak taip tajuk pun aku kena rujuk kelendar,sebabnya tak x sure tahun nieh tahun 2013 atau tahun 2014..nampk x kebengongan di situ..hahaha..ok itu mukadimah pendek je..nak yang panjang-panjang..pfft malas argh nak menulis t_t hehe

Sedar x sedar dah pun masuk bulan 2..and aku masih stay di asrama..miracle bukan..hahaha..untuk itu aku selit sikit gambar aspura yang aku google..semangat bukan..muahahah ;')



Rasa duduk asrama..mcm biasalah lah pulak...setakat ini semuanya ok okies sahaja..now aku nak cerita pasal sekolah..mcm biasalah tak de mende yang menarik pun..everything berjalan dengan baik dan lancar..semoga dipermudahkan urusan aku kelak..eh untuk korang pun aku doakan semoga berjaya :D


gambar rembat dari google

kelas aku tu ha tingkat 3..pergh tetiap hari aku eksesais nko..muahahah..yang sadisnya jugak..sama mcm tahun lepas aku tetap kena balik 3.10 petang except Rabu dan Jumaat...pergh . mujurlah skrng dah duduk asrama..kalau dulu 4 tahun setengah aku dok ulang alik naik bas,la ni tak dak dah..x larat weyh..penat..hahaha..lagi nak cerita apa eh..haha aku rasa better tunggu entri seterusnya kut sebab aku pun dah kekeringan idea apa mau tulis daa..hahah

Itu jernak citer ok bye

No comments:

Post a Comment