Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Monday, February 24, 2014

Entri Tangkap Muat

Hello mello...muahahaha rasa mcm lama bena aku tidak menulis..muahaha keji kan..walhal selasa itu hari baru hapdet satu entri..soryy la aku hutang korang entry ceramah Pu Hafiz itu hehehe..ate udah 2 minggu aku tak balik umah..pfft ini lagi keji =_='..rasa mcm nak lempang-lempang diri sendiri..eh eh eh eh

Ok,now days begitu ke-zb zb (kebusy-an la  sebenanya hehe) kenapa..sebabnya bahas already menghampiri..perghhh hahaha aku mcm tak pecaya tak lama je lagi nak masuk bulan 3..hahahaha..hoih panjangnya mukadimah,eh baru mukadimah ke..yolah aku kan suka pepanjang lebar nieh..muahahaha peace war is coming..

ok minggu nie sort of thing happen...dakencem yang kejam  tu ada tengah menaip dekat belakang,Ain dak comey sebelah,Mina Sab dan Kia pun ada..wuuwuwuwu preparation for bahas 2014..wish  a luck for us.. :D..

Sebenarnya dah blank nak tulis apa..aku cadangkahkan balik umah nanti aku nak makan kfc...keji kan orang lain makan kfc,aku sampai lani ni bau kfc pun tak..ok tipu..hahaha..eh apa kes melalut masuk cerita kfc nieh..ah kisah nikan entry tangkap muat..sukahatilahkan...bahahaha..

Lagi,err entah akukan short term memory lost..so aku lupa manyak mende..wah boleh gitu..mestilah..oh lupa ...selain itu,ye hahaha sangatlah selain itu,....aku jugak terlibat dalam ujibakat syarahan agama :D..doakan aku ye.....

Ok itu jernak citer  bye


No comments:

Post a Comment