Friday, February 14, 2014

Bahas t_t

Hello mello,huahuahua aku sekarang ni tengah kena sakit mata..wuuu wuuuu so kekdahnya dari semalam lagi aku dah ado dokek  umah dengan mata semerah mata  orang mati laki..pfft..upss sorry terpanjang pulak mukadimah den..sebenarnya entri hari ni nak story pasal bahas xD..bena-benanya aku adalah bosan..asyik bersidai je..so mari kita menulis..

Aku rasalahkan...aku start join bahas ni tahun 2010...kenapa main rasa-rasa,eh sukahati aku lah..huuu akukan short term memory lost..so kureng ingat sikit..heee..lepastu aku memang excited la nak join..TAPI...selalunya aku adalah poyo sahaja..muahaha..tahun  first SMkAK antar pasukan bahas,aku supposed to be menteri ke-3..tapi aku tolak..tahun berikutnya,kami hampir-2 nak menang..tapi tertakdir dan tersurat kami hanya dapat naib johan t_t..tahun berikutnya lagi..dengan bantuan Adinda Yasrul..Pasukan bahas SMkak Dapat pergi negeri bhai..wuhahahahaha..tahun ni hamba  tak tahulah cemano..semoga berjaya..lalalallaa..ok lupa meh kita layan gambar haha







 Gambar atas tahun pertama
Tahun kedua gambar ada tapi entoh ke
Gambar bawah tahun ketiga rasanya

Inche Bos a.k.a Pelatih Utama haha











No comments:

Post a Comment