Wednesday, January 1, 2014

Salam Tahun 2014

Hello mello, dear readers yang dikasihi dan disayangi, haha sewaktu awak membaca entri ini aku mungkin atau memang dah berada di asrama. Pfft, siapalah gatal mohonkan aku asrama ni. haha lempang diri sendiri laju-laju. Peace ! !

Selamat menyambut tahun baru, semoga tahun ini segala azam awak semua dapat dipenuhi. Lepas ni kalau ada masa dan ditambah dengna kerajinan yang tahap suam suam kuku kaki aku hapdet ye ;)  maklumla orang nak YesPm. Kenalah study. Katanyalahkan =_='

Aku minta ampun minta duit emas tanah dan harta maaf kalau ada tersilap and terkasar bahasa. Sepanjang 2013 macam-macam dah dilalui. Sedar-sedar aku dah nak habis sekolah. Hmm pantasnya masa berlalu, rasa macam baru semalam aku ambik slip tadika UPsr dan PMr t_t

Buat masa ni, itu je aku nak bebel dulu-doakan YesPm aku tau :P

Salam Sayang Aymir Asha 10114


No comments:

Post a Comment