Friday, January 10, 2014

Khamis 2/1/14 (asrama)

Hello mello haha dengan sepenuh kerajinan dan berbekalkan draft yang awok buat,makanya awok menaiplah mengenai asrama..pfft hahaha

Pepagi Khamis yang cerah itu,hamba sempat pergi memotong rumput rambut dahulu,eh ikut suhatihlahkan..haha

Then,topupkan mana-mana barang yang kurang..Apo laie lopehtu,maghi la kita berangkat..muahaha lopehtu ado taklimat,then aku dapek Dorm 2..settle kemas-kemas semua..apak aku blah..untuk kalini,aku tadeklah menangis..t_t haha..mcm poyo je kan,dulu-dulu,masa Form 1..siap mintak balik lagi..mampukekau..hahah..

Malamn pertama di asrama,ada perjumpaan dan orientasi..Aku dpt grup 6 (The Vikings)..muahaha main eksplorace la,buat persembahannya menyanyi(liriknya nanti aku buat entri lain)..pfft hahaha..yang tak boleh belahnya.Para exco buat Night Walk..kekeke kelaka ok..mcm la aku ni x bese dengn SmKak tu..yng Form 1 siap menjerit-jerit lagi..ado yg baca Yassin la apo la..aku..rileks sudah..buat abih suara je aku menjerit tengah-tengah pukul 2-4 pgi tu..

Then,masa penutup orientasi,tertiber Exco ckp,Aymir kau kena bagi ucapan mewakili .aspura..fish..hahaha..fine..hahaha ikutkan aja..draft ucapannya nanti aku buat entri lain..lepastu riada hari pertama,bolehkan aku tertidur dokek  kantin..gosh hahaha...riadah hari kedua aku pura-pura buat kerja dekat wakaf.Then riadah ketiga dan keempat baru aku ikut M.ngah pi olahraga..muahaha Aymir pegi olaharaga..mcm dashat je..tapi itu yang aku buat..angkat kening..hahaha

Itu jernak citer,ok bye

No comments:

Post a Comment