Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Friday, January 10, 2014

Kenapa? Mengapa? Apa-apa jelah !_!

Memandangkan menkorang suka bena tanya aku soalan-soalan yang klise berulang-ulang kali..aku dah tak larat nak jawab..so meh aku terangkan sekaligus kat sini + sini apakahmampukahkahkahkah  ya =_='

1:Kenapa masuk asrama?
Memula sebab nak STUDY,tapi bila ustaz kata kita buat apapun kena niat kerana Allah,aku terus tukar niat.keinsafan melanda.hahaha.Bukan kerana Aku Tak Cinta Ain,Kuno,Jas ataupun Hanan ya..aku ikhlas nak timba pengalaman di asrama.. :P

2:Kenapa tahun ni baru jadi pengawas?
Sebab tahun lepas semua tanak aku berkuasa..lalalala..hahah sebenarnya aku kecewa jugak sebab yelah ramai tak percaya dengan aku..tapi bila dah jadi pengawas ni,perlahan-lahan aku nak dapatkan balik kepercayaan mereka itu..pfft lembut taboleh jadi pengawas ke..hahaha aku belum angin je.. t_t tunggu la masanya:P

3:Apa hubungan dengan Kuno,Ain,Jas etc
Pfft,ini lagi ramai tanya,muahahaha fhitam aku nak menjawabnya!!even ustaz siap mention "dimana ada Amir,disitu ada Kuno,Ain,Jas dan yang tak boleh belahnya Hannan."..hahah hamboih..sebelum balik ni lagi sekali dia mention "Amir tu sebenarnya tahan je nak nangis nak balik umah tapi buat buat cool sebab dah form 5,haha tape sabar dulu hadap je muka Ain..esok balik la umah."..gosh hahaha..

Kuno tu bestfriend awok,jujur katalahkan..aku dah anggap dia mcm family..haha p.we dia pun aku kenal la weyh.dengan Ain pulak,dia tukang poyo.Jas pulak,minah sensitip kuasa 8..hahaha yang penting we are FamiliaPa013 Familia Pa13

4:Kau kelas apa + pandai subjek apa?
Akaun je Adik-adik sekalian,aku adalah tak mampu nak ambik aliran Sains..tak layak pun t_t..so aku duduk 4 PRINSIP AKAUN dan la ni 5 PRINSIP AKAUN la pulak ye..Akuni nama je duduk kelas akaun,tapi harak maklong,aku kureng reti mengira..Math Addmath bukan idaman hati..Tapi ajar Sejarah set..aku suka :P

lagi boleh Klik SIni Ahh Lara Hidup Amir t_t

No comments:

Post a Comment