Sunday, December 29, 2013

SetiaUsaha 5 Minit :P

Lupa,hehe kes semalam le nieh..Ehem,sewaktu aku sedang berdiri bodo depan kedai Photostat tunggu bas,ala entri yang ni
 -melesenkan-diri-lagi- tiba-tiba aku didatangi oleh seorang Uncle India Itu..gulp..!!hehe takut jugak aku..kut kut nak culik dan jual,goda goda ke.. pfft haha  pukau ke belasah ke...debor debor je hati ni..tetambah aku ni blur tahap 7..pfft hahah...Rupanyakan,ahh mengkorang bacalah sendiri..=_='

Uncle India Itu-Uii
Aku-Aku lah bingkai :P

Uii:sambil tunjuk talipon 3310 beliauYou boleh tolong salin ini nombor ka?

Aku:meraba-raba poket cari handpone..!!  Boleh

Uii:Bukan maksud saya,you tolong savekan ini nombor dalam telefon..

Aku:Oh,itu macam ka..senang saja..dan Mulai menaip.ppft tapi hp dia jenis pad yang tenggelam-2 itu..pfft susah benau nak menekannya!!  Ni nak save dengan nama apa ya?

Uii:* ....*Tapah

Aku:ok kejap ye..sambil terkial-kial guna key pad sebabnya aku biasa guna hp slide je..hehe

Uii:Itu Tapah you kasi shortcut saja.tulis TPH..

Aku:eleh kau sepak kang,Tapelah Uncle dah siap dah pun niha

dan buat la hal masing-masing,aku adalah tensen nunggu bas..tetibakan

Uii:You boleh tolong sms ini orang tak,saya sudah sms dia tarak balas..
Aku:Ok..dan mula menaip dalam kepayahan keypad itu..eceh haha

Hah,dahla aku stress+gila penat..mujur lepastu dia x mintak aku buat benda lain lagi..pfft!!tak memashe tetiba aku jadi seketari setiausaha depang keda potostat pulak..hahaha..!!yang ajaibnya dia guna Bahasa Melayu,hello uncle tukar la setting Hp mahal you tu jadi Tamil..haha tensen cenggini tensen

Itu jernak citer ok bye


No comments:

Post a Comment