Tuesday, December 31, 2013

Salam Selasa 311212

Hello mello,Assalamualaikum buat pembaca,haha pembaca lah sangatkan!!ok biarkan isu pembaca ini berlegar dalam kepala empunya blog ini sendiri..lalalalalala :P

Baiklah bersempena hari terakhir di Tahun 2013 ini,saya nak minta maaf dengan awak awak semua.Saya tahu saya banyak dosa.!t_t.haha.Diam tak diam,dah habis pun cuti tahun 2013...pfft hahaha


Saya mahu minta  maaf,ampun juga kaki dan tangan,er kad kredit pung boleh la sekali lagi.Banyak kenangan tahun 2013 yang tak boleh saya lupakan.Ada yang manis,kelat,masin,pahit dan etc..ehh macam rancangan masak-masak pulak..haha..Thanks la awak semua sebab sudi mewarnai dunia saya ini..Hug ketat-ketat (hug perempuan bukan muhrim haram tau) hahaha..Thanks sesangat..saya hargai  usaha awak awak semua sesangat.. :D SAYA SAYANG AWAK_AWAK SEMUA tau..huu

Apapun saya dah tinggalkan satu entri auto publish,sebab esok saya dah nak pergi jauhlahsangatkan.Maka blog ini akan sedikit bersawang..Bila entry tu keluar esok..haha,Harap korang luang la sedikit masa untuk baca entry auto publish tu ya..

Itu jernak citer ok bye

No comments:

Post a Comment