Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Saturday, December 28, 2013

Melesenkan Diri lagi :P

Hello mello,haha masuk ni dah entri ke 3 rasanya pashe lesen..hehe maklumler aku kan pelupa..makanya,untuk itunya,nya nya nya..hehe aku abdikan dalam blog ini.nak muntah,silakan awok x ngalang..haha

Seawaal jam 7.30 aku bangun...ye semalam aku tidur awal 5.30 am katanya..haaaaaaa amek kau mata tu sengkak jangan citerlah..haha lepastu apak anto pergi centre..then dari centre baru apek tu pi hantaq dekat driving school..

Kat driving school tu lagi menguji kesabaran hamba..ekekeke kau bayangkan ceramah amali 9.30..aku sampai 8.30..sakai much.Berdiri bodo je aku kat situ..pfft

Beramali lah aku sampai 12.30..gila babas punya mengantuk..hehe tapi kutahankan diri ini.ececeh..lepastu moh ler kita balik..mcm biasa,sebelum balik singgah Kfc dulu..haha makan makan makan makan dan makan..bas lalu..jilake haha..lepastu 1 jam kemudia baru ada bas lain..lagi sekali aku berdiri bodo tapi kalini depan kedai photostat..hahahampeh je..huu..pehtu three ar..hahaha balik la umah berujan..pfft lagi

Itu jernak citer ok bye


No comments:

Post a Comment