Thursday, December 19, 2013

Itulah flashback saya

Buat geng(guru) Bahas Smk Air Kuning 2012
pengalaman dengan korang memang manis..tak boleh lupa sampai bila2..
Kerana dirimu begitu Berharga...ewah..hoho
Korang memang the Best la(bukan membodek ya XD)
Buat Kak `Elle` @ Izma Normaizatul saya kagum dengan semangat akak!keep on ya...kak `Elle` boleh.go kak ElleX2
Buat Kak Ain @ Nurul Ain Nabilah saya suka gaya akak...akak memang best....keep on ya.hehe..
Buat Yasrul saya suka gaya `abang`(erk jangan menanah telinga sampai pekak sudah)..hahahahha.Thanks sudi berpenat lelah buat semua benda...tak tau apa jadi kalau EN. YAS ni tak ada XD..then kalau panjang umur kita jumpa dan berjuang tahun hadapan~chaiyokX2~
Buat Kak `Qi` @ Ctiey Naqiyah akak patner saya paling best saya pernah jumpa..
gila2 dan sempoi.just like me..hahahahha.kalau panjang umur kita jumpa dan berjuang tahun hadapan~chaiyokX2~
Buat Hani Fatin Nashika....awak pelapis yang paling baik...berusahalah kita memantapkan diri..hahahahha.kalau panjang umur kita jumpa dan berjuang tahun hadapan~chaiyokX2~
Buat Cik Norazlin Mohd Pudil...Saya nak ucapkan terima kasih sebab sudi ikut dan support kami...Mekasih ya cikgu..
Buat En.Shahrul.....Cikgulah yg paling banyak berkorban...mekacih cikgu...mungkin ~ONG~tahun ini kurang..tapi rasalah jugak pegang piala naib johan dengan sijil...daripd tahun lepas.hehe..tak lupa juga minta halal ya makan minum kami yang cikgu belanja...hehe.saya minta maaf kalau cikgu ada terasa dengan saya..peace
Buat Sir Kn.......mekasih sudi hantar kitorang.thanks jugak atas nasihat dan panduan2 yang sir bagi..
812Unlike ·  · 

No comments:

Post a Comment