Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Sunday, December 1, 2013

Hobi masa lapang DULU..

Sekarang dah kurang!!kenapa,sebab nilai-nilai yang ada semakin hampeh dan banyak cerita cinta poyo!!benci haha..aku lagi suka yang lama-lama punya Drama sebab banyak bagi penekanan untuk nilai kekeluargaan walaupun nampak mcm mengarut..hahah..serasa akulah inilah hobi bertahan aku..haha hoih 5 tahun okeyh tetiap petang dok mengadap Zee 108!!sampaikan aku fasihla jugak hindi sikit-sikit!!ye ye ye!!hehehe tapi sekarang dah kurang..paling-paling hebat pun aku layan Jodha Akbar..itu je..hahaha!!mostly aku layan dekat tv..kalau drama-drama lama yang dah terlepas..aku youtube je!!drama-drama  ni ada yang sampai 1000+ episode tau..wah!!kalau kat tv boleh aku tengok..haha pernah satu hari bulan bila ntah tapi tahun ni..aku terlayan  kt utube...hoih 400+ episode!!haha kisah janji Best..!!

  1. 12/24 KAROL BAUGH
  2. AAJ KI HOUSEWIFE HAI SAB JAANTI HAI
  3. AAPKI ANTARA
  4. AFSAR BETIYA
  5. AGLE JANAM MOHE BITIYA HI KIJO
  6. ALLADIN
  7. APNO GEETA KE LIYE
  8. BANOO MAIN TERI DULHAN
  9. BHAGOONWALI-BANTE APNI TAQDEER
  10. CHOTI BAHU I/II
  11. CHOTI SI ZINDAGI
  12. DIL SE DIYA VACHAN
  13. DO SAHELIYAAN
  14. GHAR KI LAKSHMI BETIYAAN
  15. HAMARI BETIYOON KA VIVAAH
  16. HITLER DIDI
  17. JHANSI KI RANI
  18. KASAMH SE
  19. MAAYKA
  20. MERA NAAM KAREGI ROSHAN
  21. MRS.KAUSHIK KI PAANCH BAHUEIN
  22. NAAGIN
  23. PHIR SUBAH HOGI
  24. PAVITRA RISHTA
  25. PUNAR VIVAAH
  26. RAKHI
  27. RAM MILAYE JODI
  28. SAATH PHERE
  29. SANJOG SE BANI SANGINI
  30. SANSKAAR LAXMI
  31. SHOBHA SOMNATH KI
  32. SHREE
  33. YAHAN MAIN GHAR GHAR KHELI (MOST FAVOURITE DRAMA)


No comments:

Post a Comment