Thursday, December 19, 2013

Hikayat Aymir

#AymirAsha97
Unlike ·  · Stop Notifications · 30 November at 04:16 · Edited
You, Farah Azamri, Alyssa Sophia, Nurul Farhanah and 24 others like this.

Iqmar Effendy Mak saya orang banjar  <-- tetiba
1 December at 12:21 · Like

Amir Taufiq Secara teknikalnya,saya boleh dikatakan ada sedikit Keturunan Jawa xD
1 December at 12:36 · Edited · Like

Iqmar Effendy Haha, saya memang berdarah Jawa  Ikut ayah
1 December at 12:39 · Like

Amir Taufiq dan Mak saya Cina anak angkat melayu!!menjadikan Saya Jawa+mElayu+ciNa=Jepun!!hehehehe
1 December at 12:40 · Like

Iqmar Effendy Hahaha, warna-warni darah kalau macam itu  ! hahaha,
1 December at 12:41 · Like

Amir Taufiq heeh darah saya still merah..yang warna-warninyaadalah bila menjelang sambutan Hari Raya dan Tahun Baru Cina..hehehe saya suka duit raya dan ang-pou
1 December at 12:43 · Edited · Like

Iqmar Effendy haha.. nanti pelamin pun warna-warni  tema pelangi hahaha..
1 December at 12:44 · Like

Amir Taufiq wow,sudah sampai bab pelamin ke..haha okey nanti saya tempah baju kahwin dari Milo berbulu pelangi!
1 December at 12:45 · Like

Iqmar Effendy hahaha, cabut bulu Milo buat baju  , makanan utama : Nasi Pelangi  hahaha.. Hilang ketembaman milo jadinya! haha
1 December at 12:46 · Like

Amir Taufiq heee,kasihan Milo awak buli dia sebegitu rupa!!bukan sahaja Nasi Pelangi,hmm ada Ayam Masak Pelangi,Air Sirap Pelangi,Ayam Golek Pelangi..oh ya Ais krim Pelangi juga ditempah khas daripada Encik Ais dan Puan Krim
1 December at 12:49 · Like

Iqmar Effendy Hahaha.. saya nak makan Ais Krim puas-puas! Tak nak buat Stew Milo?? hahaha, milo dah tak ada bulu yang cantik mesti dah tak laku! Baik buat stew..hahaha..sian Milo kena buli hari ini
1 December at 12:50 · Like

Amir Taufiq kasihan!!haha saya akan letak Milo sebagai tugu peringatan di hadapan Banglo Pelangi saya..oh Heavenya hidup Pelangi-pelangi ini..ahh
1 December at 12:52 · Like

Iqmar Effendy hahaha, Tugu yang menandakan makhluk bermulut laser harus dihukum, hahahaha.. tapi Tugunya mesti kecil ! haha
1 December at 12:53 · Like

Amir Taufiq Saya tak mahu hukum Milo.Saya tak kejam!hehehe
1 December at 12:54 · Like

Nafeesa Ziarat Khan Milo Comel mereka mengata awak..

#saya kejam #
4 December at 13:28 via mobile · Like

Iqmar Effendy Sampai hati Eesa Eesa!!! Hahaha.. nanti milo merajuk
4 December at 13:31 via mobile · Like

Nafeesa Ziarat Khan Saya sememangnya kejam sejak azali lagi.. haha..
4 December at 13:34 via mobile · Like

Milo Comel KEJAM! SANGAT KEJAM!
4 December at 14:48 · Like

Wan Nur Arliana Betul tu
4 December at 15:12 · Like

Amir Taufiq haha,saya tak buat statement mengatakan saya buli Milo..
saya cuma hendak menempah pakaian pengantin dari Milo dan jadikan Milo tugu comel depan rumah..jadi di mana bahagian kejam itu!!!!hehehe orang lain saya tak tahu
4 December at 16:28 · Like

Iqmar Effendy haha.. Amir Taufiq yang kejam bukan daku *buat muka tak bersalah  * !haha... milo janganlah marah nanti kena sumpah pula oleh pari-pari jadi Choco nanti..hahah, gurau!!
4 December at 20:31 · Like
Amir Taufiq

No comments:

Post a Comment