Sunday, December 15, 2013

Fakta-fakta mengenai Aku :3

Hello mello,aku moshan eh so..jom menceceh ye..hahaha
Ok jom :3

First
Aku adalah manusia paling malas ! ! haha sebagai contohnya habit aku sekarang adalah kalau dah duduk dekat meja makan , aku sangat malas nak bangun semula Kalau boleh tangan pun nak suruh adik aku cut dan basuhkan..

Aku sebenarnya manja ! ! percayalah semua benda aku tak reti langsung kureng reti mahu buat hehe..Kalau boleh semua orang aku nak arah :P.. dan aku adalah manja tahap kronik.. motip ulang dua kali,eh sukahatilah kan

Aku adalah peminat Hindustan tegar,bukan Korea bukan juga Jepun ! ! drama yang lain tu kekadang adalah layan jugak terutama bila scene jantan kacak,romance romance eceh gaduh rebut warisan,mistik dan apa yang membuatkan mata dan hati ni nak follow up..

Aku suka memasak membaca novel dan kurang suka sukan !! tak kuasa nak berpanas berujan dekat luar..tengok tv lagi baguih aihh!

Aku suka gosip,muahaha yang ni paling kronik..!aku juga cepat cemburu..tapi selalunya pendam je!jarang naik angin unless korang kwaja!!tapi itupun tak lama..muahaha pastu sejuk la balik

Aku,err susah nak mengaku silap..tapi pandai cari silap orang..muahaha evil kan..susah jugak nak mintak maaf kalau dah buat salah..tapi kalau orang mintak maaf pandai pulak aku cair hati..hampeh baru je nak mogok 2 bulan

Aku tak ramai kawan,haha sangatlah,sebab tu aku sayang kawan-kawan aku..yes kekadang ada juga yang annoying,tapi nak buek camno,itulah madu itulah racung,terimalah seadanya!

Aku cepat sentap + sensitif gila-gila..contohnyalahkan,amboih hahaha aku text mengkorang panjang lebar..hanya "k" sahaja balasnyer!!dan dan dan lepastu aku akan pikir sampai rentung hangit membawak ke hangus   masak-masak untuk tegur korang..haha nak lagi best langsung tak balas..wah...!!motip sangatkan..!

Kemain hahah,ye aku memang banyak negative daripada positif,tapi tapela aku redha..manusia berubah..cepat atau lambat itu kuasa Tuhan :D

Nak lagi, im jelah ye muahaha tak kose aku nak menceceh dekat sini banyak-banyak :P

itu jernak citer ok bye

No comments:

Post a Comment