Friday, November 29, 2013

Kenangan

tengok satu drama,bila guru terlalu memaksa anak murid bercakap bahasa inggeris sedangkan mcmlah anak murid awak ni lahir kak London mcm cikgu..hehehe teringat satu peristiwa 14.3.2013
Dimana ketika itu dua rakan aku menghantar notis Mesyuarat PibG kelas ke kelas,sekali sampai satu kelas..hambek kau CIkgu dia suruh cakap inggeris der..hahaha..lepastu diorang belah(x bagi notis lagi)..then jumpalah aku yang sedang melenggang cari extension*ejaan bagi plug penyambung bnyk-2 tu (hehe masa tu aku ada latihan bahas pagi)..aku pun sebenarnya da lama jugak geram dengan cikgu yg sama sebab beliau memang kerek..sekali aku yg bagi.memula tu aq salah kelas(sukahati je pergi kelas sebelah pada kelas tu)...Smpai kat kelas tu aku cakap May i see the class monitor...jeng-2 ok(lepastu dia siap tanya lagi mana kawan-2 kamu tadi,dah lari masuk kelas ke..cakap itupun susah)..tett bapak kerek..hahahaha
 — with Shah Eizlan.

No comments:

Post a Comment