Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Sunday, November 17, 2013

Jumaat Last day

Hoih,banyak nau citer pasal @dakencem dalam ini blog..pfft kalau dia tau..muahaha!!okeyh lets get back to the main point or bertaubatlah pangkal jalan..haaaaaaaaaaaaa

Jumaat tu sangat-2 hening okeyh..macam mendung je..alololo masa baca Yaasin redup keyh..haku da start feeling-2..wawawawa rindu sekolah tapi tanak SPM..boleh...lepastu segalnya macam biasa...ada spotcheck bagai...kemain deme bawak tepung..aje kaye..baik bagi aku buat cekodok kasi anak-2 burung aku tu makan..hahaha..oh ye M.ngah kuno kasik aku satu surat sempena birthday aku kut..terharu..lepastu aku ada janji dengn Kak Elle nak jupo sebab dia nak amek slip tadika SPM dia..heeeeeeeeeeeeee



Geng La diva!!hahaha  jumpa ex seniors-2(yg mesra enviroment tu) tadi..muahaha x sangka tahun depan aku pun akan ikut jejak deme..mencik tul..!!anyways semoga korang berluck dan ber-ong manyak!!haha aku doakan korang ber-6 tau!!


Akulah photographernya :P kans yang Baju oren tu hakukan dan pernah citer dia ada habit perasaan dirinya Kajol..bahahah ampun Elle ampun


Ini secara tak sengaja..bahaha :P comel x haku!!mestilah Ye








okeyh,,memula tu ingat Elle sorang je datang,rupanya dia bawak angkatan..wah-2..memula Lan cakap weyh Kak Elle tunggu depang pejabak..wah sampai doh dia..berlari-2 lari bayi  anaklah aku pegi kelas ambik barang nak kasik kat dia...lepastu nampak @dakencem..maybe pi toilet kut..aku pun lari ahh naik atas balik..sekalinya nak turung..Yasrul dengan @dakencem dah ado...what!!!hahahah  x buleh haku nak bergosip tahul..adeh..hahaha pastu @dakencem masuk pejabat..aku dah sorokkan kasut beliau yg baru itu..sesi meramahkan diri pung bermula..wawawa ada kak Ardiani,kak Aida kuasa-2 Kak belle dan Elle si Kajol..memasing dah besar rupanya..dulu masa diorang senior..haram aku nk kenal..kecuali Elle dengan Belle...itupun x sengaja...bahahaha..tapi sumpah walaupun sekejap..depa memang jemah!!hahahhhahha


Lepas depa blah..aku dah macam comel je macam cantik je..bahaha balik kelas la..ko pehal nak mengadap pejabak tu lelama..kelas da bersih pun..haa tu pasal aku lari jumpa La diva ni sekalian..malas aku nak kemas kelas...muahahaha lepastu dok pakat main tepun..alololo ingat aku ni x cukup putih ke..kwaja santau kang baru tau...lepastu errr errr balik la..sayu je!!hahahah

itu je..lalala :P

No comments:

Post a Comment