Thursday, November 7, 2013

It Thirstday AGAIN .^.^

Hip-hip horey sila tepuk tangan dan goyangkan montot!! muahaha exam pun da habis!!wink-wink!!rasa macam .. je..macam .. je!!pfft hahaha!!Pulang buku  teks pun sudah,tunggu hari cuti je!!walaweyh  9 day to go!!chaiyok-chaiyok 16.11.1997 on sweet  16 teen!!adore 16 okeyh!!tetibq :3

ok dah lama tak setori mori pasal @Dakencem!!muahaah lama sangat!! :P ok meh haku selit sikit dialog dengan beliau pagi tadi!!mihmih rasanya lama gila okeyh x beramah mesra bergebang berkepoci tegur beliau sebab haku  tetiba segan dengn beliau.boleh gitu..mestila x!!hahahah

Me:Cikgu err cikgu!!laung dari tingkat 3!!
Beliau:Tutup muku pakai buku..cover diri la konon..cheese!!
Me:#dalam hati#grr cikgu ni nak kena ni..#err cikgu boleh mintak tolong sikit tak?
Beliau:Tolong apa??sambil beliau buat muka curios yang comel tahap kacak tu!!
Me:Tolong mintakkan sijil-sijil saya dekat Cik Lin!!
Beliau:Sijil apa??buat buat tanya lagi!!ahoi
Me:Sijil pertandingan memasak cekodok*surelah sijil bahas dengan pantun kan*
Beliau:Ingatkan sijil ratu cantik!!
Me:saya memang cantik sejak azali!!
Me:banyakla sijil ratu cantik cikgu!!
Beliau:awak nak buat apa dengan sijil tu!!mesti nk masuk kan FB..
Me:buat pekasam eh gulai!!err manatau ni.heeee
Beliau:Kenapa tak mintak sendiri??
Me:saya takut..muahaha lagipun Hani cakap suh mintak kat cikgu!!
Beliau:Hmm tengoklah esok!!
Me:saya tak kira tuding jari ewah ewah!! esok saya nak jugak!! kekekeke

Pehtu time rehat!!In Bilik Guru
Me:Err cikgu saya nak sijil-sijil tu boleh?
Cikgu:tak pe ker kalau tak bertaip??
Me:tak pe,esok cikgu bawak je

Ain:amir buat apa tu!!
Me:Jumpa Cikgu kutip sijil-sijil yang ada!!
Beliau:eh beraninya!!
Me:dalam hati..pfft saya bukannya tak berani cuma terlebih takut je!!grr hahaha

No comments:

Post a Comment