Wednesday, November 27, 2013

Bosh Han

Ahh Kerana Diriku Dirimu begitu berharga puih  gagaga

#peniaga ayam berjaya!!tengok van la beb!!
#Ayam ayam ayam!!mali mali
Diut Diut hahaha eh,motif!!mana ada motif saja-saja nak membuang masa yang memang dah sedia ada terbuang ini.Nampak gambar atas tak!!Haaaaaaaaa inilah dia Family Pa13.Kau mampu bela Mak sedara yang separa gila dan anak pungut yang kuat mentekedarah.Aku mulanya nak menyerah,mujurlah ada Papa Zola penyelamat Rumah dan Kubur...Ok merepek :P 

Aku rindu diorang dua ekoq ni,yg sorang gila kat chat dengan status,sorang lagi ghaib hahah entahlah kat mana M.ngah itu sekarang...akupun enggak ngerti..lalalala 

No comments:

Post a Comment