Friday, October 18, 2013

Khamis Yang F-enat but F-un 1

Bismillah :D

Assalamualaikum Hallo Halli Hallu..dah lama rasanya tak  merepek meraban menulis kat sini..haha
Ok..harini daku nak cerita pasa pengalaman masa pertandingan memasak 2 hari yang lalu(khamis lettew)..Apa pertandingan  Membebel  memasak...eee kaukan lelaki kenapa join memasak??Haila naik menyampah nak jawab soalan cenggitu..haha dah aku suka memasak nak buek camno..ok ok back to the point..focus please

Sebenarnya pertandingan memasak ni sepatutnya dah lama berlangsung..tapi sebab PMR kut..banyak kali kena tunda..haha ingatkan dah batal rupanya still on lagi..okeylah daku pun mengikut perintah...so moh kita buat persiapan ye..

Pagi khamis tu,kelas addmath..memandangkan aku bawak barang basah sikit..so aku ajaklah  Mrs.Nunoi si tukang gaji merangkap bibik  patner aku untuk simpan barang-barang itu kat peti sejuk..then,aku tanyalah ke dia pasal kat menu..lepastu dia cakap jomlah kita buat kad menu sekarang..akupun okeyh je sebab malas nak masuk addmath..nampak kerajinan di situ..so lepastu kitorang lepak Koop sampai habis masa addmath buat kad menu..katanya sampai 8.50..sekalinya tengok jam dah 9.10(waktu bm pun masuk)...Mrs.Nunoi kata alang2 ponteng..baik sampai rehat..ekekeke..akupun meredhai jelah..then terus bertekak pasal kad menu sambil dengar lagu naysid Opick kat koop itu..haduila..sepuluh kali buat kali kesebelas kira jadilah..ook inilah hasilnya



No comments:

Post a Comment