Wednesday, October 30, 2013

ianya Wet-nest-day :3

Helllo helli holla,it is WEDNESDAY okeyh..18 days more towards my birthday...wuhaahaa eagerly waiting adn x sabar-2 lagi okeyh..tint-tont..hahah..hokeyh cam beselah ini baru mukadimah ye..haha

Ok,lately ni kerap alami Dejavu-hahahah...rasa mcm err ia da berlaku tapi ia sebenarnya belum berlaku..lalalala..Ok harini bermula macam tak biasa..unsual day...ala- weirdo gitu..heheh.."apa yang pelik,tak tau."sila tolong ikut ayat ini dengan lirik wonderpets.Kemoshanan mula melandai hatiku-hatimu..kihkih..abis hati siapa lagi..abang hot jiran sebelah kanan dalm kelas aku..petuih hahaha..

Lately ni rajin bawak bekal pi sekolah..hari-2 bawak popia..eh popia je pun..hahah setakat popia masin yang berlemak itu pun nak kecoh...mestilah haku kecoh sebab haku suka bila orang makan habis air tangan aku..(ayat sedapkan hati,yelah mende free mestilah tak de orang tolak..cheese)

ok itu je nak bebel,malas nak citer panjang lebar petak empat segi..hoho

Quotes:
A true liars teach us hard lesson..We must beware of them..Do not believe them again..Unless you are a liars to..

No comments:

Post a Comment