Darah Manis

My photo
Tapah, Perak, Malaysia
Food always come first #DaraManis
get this widget here

Monday, October 28, 2013

Hari yang Diluar Jangkaan 2

Scene masa nak menuntut hadiah..waktu reha di pejabat SMkAK Jam 10.56 pagi (okeyh detail x)..hehehehe

Sedang elok aku mendarat melangkah masuk ke dalam pejabat itu..aku kena halau balik keluar..kekekek yelah 3 orang sekali claim sahaja pada satu-2 masa..chesee manalah haku tau..pehtu melopong depan pejabat.. 3 minit kemudian..seorang freshie perempuan form 1 asenyer berkata..Hoi kau masuklah..hamboih dik..heeee.pehtu aku pun masuklah..lengang-2 sawi..:3..

Sedang elok aku tunggu turn lagi,tetiba sampul claim itu kena rampas,terkejut tenuk beruk aku...aku toleh..rupanya @Dakencem punya angkara..dia cakap dia nak 30% daripada hasil mahsul cukai itu(aku cam nak bagi sebab masa masak itu hari aku pakai nametag beliau..*tak dek kena mengena*)...ekeke pehtu aku cakapla nanti husband aku Ku Noor marah..boleh dia wat dek je..hahampeh hoi..pehtu aku sengajanya tarik dada ke kemeja awss nametag dia..hik hik nak cubit dalam office okeyh...pastu dia hilang...cecepat aku lari..sorok kasut baru dia..ohya dia da x pakai kasut lama,inilah perstime aku copet kasut dia..vangga okeyh..pehtu aku jalan-2 merata..then dia kuar opis..muka blur-2 cari kasut..bahaha aku kesian..tolongla cakap @nur Taufiq yang sorok..baik x aku..baikkan*petuih haha*..oklah itu je na citer..x sangka okeyh begini jadinya..wakakak

p/s:esok cadang nak make popia cheese untuk @Dakencem..balas budi katanya


Ok bye

No comments:

Post a Comment