Monday, October 28, 2013

Hari Isnin yang diluar Jangkaan 1

Isnin yang tak tau samaada haku nak nangis ke happy..Ok jom kita meraban eh..

Pagi tadi pegi sekolah cam bese...x jangka apa-2 pun akan berlaku..tengah elok beratur dalam perhimpunan..sekalinya ada pengumuman Pemenang-2 Karnival Koko SMK Air Kuning 2013..wahahaha haku sungguhlah nervous okeyh..maklumlah kena Naik stage..hakukan divapemalu penyegan.. mana biasa naik stage cenggini.*okbohong*..hehehe

Ok @Dakencem adalah Emcee kita pada pagi tadi..awss he look very the very have karisma you know..kekekek..selepas pengumuman beberapa pertandingan Koko..sampaila pada kategori membebel dalam senyap Gubahan dan lipatan..okeyh dapat saguhati dan tempat ke 2..muahaha dapaeklah Rm 40..vangga mestilah...yg poyonya..boleh pulak main sorak-2 masa haku naik pentas..x kelakar okeyh..tapi aku faham..akukan diva budak baik..mihmih..memasak pulak dapat saguhati..hoih RM 20 okeyh..wa cakap lu Air Kunin memang kayalah...hahaha..lepastu lagi haku dapat hadiah Kuiz Patriotik..yg kelakarnya..@Dakencem boleh sebut nama haku jadi Amir Firdaus bin Yusri dari kelas 4 prinsip..Dia berhenti pehtu pandang aku..wah...aku pun pandang la balik dalam-2 geleng pehtu angguk (sila bayangkan) bila dia bagi isyarat tanya Amir Firdaus tu awak ke..pehtu dapat lagi RM 10..so totalnya RM 50_lepas tolak share dengan maid kawan aku Mrs.Nunoi...muahaha lawak olek bila citer pasal nama.. Memula Muhammad Amir Taufiq,Pehtu Nur Taufiq..pehstu Amir Firdaus okeyh...blur kejap..banyak no aku punya gelaran..almaklum orang baik pasti selalu dikenal..
*muntah sebesen* heheheh

No comments:

Post a Comment