Tuesday, July 2, 2013

cikgu of me

Tadi melalui Ani,aku bagi cikgu@dakencem surat tepi kali(asalnya kubur tapi cam kejam la pulak kan)and serunding bilis..
Aku:kau da bagi belum?
Ani:aku jumpa cikgu,bagi surat dari tepi kali..then baru letak serunding atas meja dia
Aku:what..kau..saje je kan..err cikgu kata apa
Ani:dia x kata apa tapi dia gelak kuat-2
*sight memang la dah isi surat tu meraban
X lama lepastu...
Dari kejauhan,ketika beliau nak turun tangga dan aku berusaha habiskan 2 buah novel...
Cikgu:amir(jauh tuh)terima kasih
Aku:(tengah baca novel..terkezut nama diseru)toleh kanan nampak beliau..senyum ahh aku buat la muka BLUR..ecewahhhhh
#sukatengokkakidiamasadiaberucap..kakisilangkau..eh-2..aku aim kasut dia..kah-2
#kakellependengarsetia 
 — with Shah Eizlan and Izma Normaizatul.

No comments:

Post a Comment