Tuesday, July 23, 2013

bila cikgu memoyo haha

Depan Lab Komp!!
Cikgu:Amir semakin cantik la!hahaha
Aku:(jalan perlahan-2) cikgu ada apa kat baju cikgu tu?(aku memang Santek hahah)
Cikgu:mana-2..(inesen je muka beliau..hehehe
Aku:yang tu(satu lepukan dan dua cubitan lemak ketam pada lengan dan Peyut beliau) hahahahahha!!evil x!!mestila kan!!heee..dalam lab dia kena ketip lagi..hahaha jangan harap nak Ambik NAMETAG balik..LOL

time balik pulak!!beliau nampak aku dan aku saja perlahankan langkah sebab nak dajal kasut beliau..*baik x haku heee

Aku:awat bunyi kecing-2 uh!!
Cikgu:saja perli awak!!(aku dah na cubit tapi dia lari) hahaha
Aku:cis!!(bila beliau masuk pejabat,and Kashut dia Gua BERJAYA rembat sebelah)hahah
Cikgu:Amir pulangkan kasut saya!!
Aku:myahahah saya letak kak kete eh..
Cikgu:amir jangan nanti saya pijak taik..myahaha(alasan x logik kau)
M.cik klener said:Pandai dia usik cikgu..hahahaa biasalah m.cik!!beliau yg menakal :3
lastnya cam biasa aku letak balik pasu je..heheh

‪#‎halftrue‬!!hahahah bengong x!!ofkos la x

No comments:

Post a Comment